خبرگزاری کار ایران

میراسماعیلی: انتخابات جودو عین دموکراسی بود/ خبر کذبی که در موردم منتشر شد را پیگیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۷۲۸

آرش میراسماعیلی گفت:‌ روز گذشته برخی از سایت‌ها مرتکب بداخلاقی شدند که به طور قطع از لحاظ حقوقی خبر کذبی که در مورد من منتشر شد را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ آرش میراسماعیلی در حاشیه انتخابات فدراسیون جودو در جمع خبرنگاران گفت:‌ لازم می‌دانم از همه عزیزان و علاقه‌مندان به جودو که طی این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. انتخابات خوبی برگزار شد. رقابت نزدیکی بین نامزدها وجود داشت و به نوبه خودم به آقای درخشان که از سوی مجمع فدراسیون جودو به عنوان رئیس جدید انتخاب شدند تبریک عرض می‌کنم.

وی ادمه داد:‌ رقابت دیگر تمام شد و از این به بعد به عنوان یک دوست یا بهتر بگویم سرباز در خدمت عزیزان در فدراسیون جودو خواهم بود و هر جا که از من کمکی بخواهند قطعا دریغ نخواهم کرد. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا جودو از وضعیتی که در آن قرار دارد خارج شود. لازم می‌دانم از همه عزیزان که به من رای دادند و حتی آنهایی که به دیگر نامزدها رای دادند تشکر کنم.

آنچه که امروز در مجمع گذشت عین دموکراسی بود،‌ میر اسماعیلی با بیان این مطلب افزود:‌ هر چند روز گذشته برخی از سایت‌ها مرتکب بداخلاقی شدند که به طور قطع از لحاظ حقوقی خبر کذبی که در مورد من منتشر شد را پیگیری خواهم کرد. امیدوارم که این حرکت ناجوانمردانه‌شان به خودشان برگردد اما با این حال امیدوارم جودو به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند. من هر جا که بتوانم به پیشرفت جودوی ایران کمک کنم قطعا حضور پیدا می‌کنم. در مورد حضورم در فدراسیون جودو باید بگویم بهتر است دوستان اجازه بدهند برای مدتی استراحت کنم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون با فدراسیون جودو همکاری خواهید داشت یا خیر، اینگونه واکنش نشان داد: من حرفم را زدم و اجازه می‌خواهم به عنوان یک سرباز جمهوری اسلامی ایران در یک باشگاه به ادامه فعالیتم در عرصه ورزش بپردازم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز