خبرگزاری کار ایران

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با ایلنا:

در مورد بختیار رحمانی اظهارنظر نمی‌کنم/ برای جام حذفی برنامه ویژه‌ای داریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: کسانی که ادعای پیوستن بختیار رحمانی به این تیم را مطرح می‌کنند خودشان باید پاسخگو باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد در تبریز با تعطیلی لیگ برتر به خاطر اردو تیم ملی فوتبال کشورمان، به مدت دو روز به بازیکنان تیم مرخصی دادیم تا به استراحت بپردازند. 

نعیم سعداوی با بیان اینکه از روز گذشته تمرینات تیم آغاز شده است، بیان داشت: امروز هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین گذاشته‌ایم تا بازیکنان برای بازی روز شنبه در جام حذفی مقابل عقاب تبریز به آمادگی لازم برسند. تمرینات تا جمعه ادامه دارد و همان روز  به سمت تبریز خواهیم رفت.

وی در خصوص برنامه‌ریزی برای قهرمانی جام حذفی گفت: برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم و با تمام توانمان در این مسابقات  شرکت خواهیم کرد. 

سعداوی با بیان اینکه برای بازی جام حذفی دو مصدوم داریم، ادامه داد: مهرداد جماعتی در بازی اخیر کمی آسیب دیده و وضعیتش برای بازی کردن زیاد مشخص نیست و اکبر ایمانی نیز مصدومیتی قدیمی دارد که امیدواریم با تلاش پزشکان هر دو بازیکن به بازی برسند. 

وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر پیوستن بختیار رحمانی به این تیم گفت: وقتی دیگران چیزی را مطرح می‌کنند خودشان پاسخ این ادعای مطرح شده را بدهند. من در این خصوص هیچ‌گونه اظهار نظری نمی‌کنم. 

 

 

کد خبر : ۴۱۳۷۰۵