خبرگزاری کار ایران

پرچم ایران در محل برگزاری بازی‌های ساحلی به اهتزاز در آمد

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی با حضور دانگ میف هو شهردار شهر دانانگ میزبان این رقابت‌ها ، جمعی از مسئولین ستاد برگزاری بازی‌ها و شاهرخ شهنازی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم که جمعی از مدیران و مسئولین برگزاری بازیهای آسیایی ساحلی و اعضای کادر سرپرستی،مربیان و ورزشکاران اعزامی کشورمان حضور داشتند طی مراسم خاصی،پرچم مقدس کشورمان در محل برگزاری بازی‌ها به اهتزاز درآمد.  

پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی طی روزهای سوم تا دوازدهم مهرماه در 22 رشته ورزشی برگزار و کاروان ورزشی کشورمان با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی دوومیدانی،کشتی،پنچاک سیلات،ووینام،سامبو،موی تای،کوراش،جوجیتسوو وکوتورین در این بازیها حضور خواهد داشت.

گفتنی است: مسابقات موی تای به دلیل رینگی بودن و برگزاری یک مسابقه برای هر ورزشکار در یک روز، از دو روز قبل آغاز شده است.

در خاتمه این مراسم هدایایی به رسم یاد بود از سوی شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به این بازیها به شهردار دانانگ اهدا شده است.

 

کد خبر : ۴۱۳۰۸۳