خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: زمانی این پیروزی ارزش پیدا می‌کند که ادامه داشته باشد

بازیکن پرسپولیس گفت: چون می‌دانستیم سپاهان فوتبال بازی می‌کند، ما هم راحت‌تر مقابل این تیم بازی کردیم.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: پس از سه بازی سختی که داشتیم، به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشتیم، می‌دانستیم که سپاهان فوتبال بازی می‌کند و بازی را نمی‌بندد، همین موضوع کار ما را راحت‌تر می‌کند که خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم، زمانی این پیروزی ارزش پیدا می‌کند که ادامه داشته باشد.

وی در مورد حضور تماشاگران گفت: من دست تک تک هواداران را می‌بوسم، بدون آنها فوتبال معنایی ندارد، واقعاً آنها زحمت کشیدند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه پس از 13 سال توانستند در اصفهان مقابل سپاهان به برتری برسند، گفت: ما زمان علی دایی هم که بازیکنانمان در دقایق ابتدایی اخراج شد، می‌توانستیم به پیروزی برسیم، اما به هر حال اتفاقاتی افتاد، نمی‌خواهم در موردبحث داوری صحبت کنم، اما مسائلی رخ داد که نشد به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم امروز کارهای تاکتیکی که انجام دادیم توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد عکسی که پس از گلزنی‌اش نشان داده، گفت: تصویر شهید صفرعلی عالیشاه، دایی‌ام بود.

عالیشاه در مورد تعطیلی رقابت‌ها گفت: مطمئناً اگر مسابقات پشت سر هم باشد، به نفع تیم ماست، اما به هر حال تیم ملی هم مهم است و می‌خواهیم به جام جهانی برود، امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد با توافق دو طرف باشد و حرف و حدیثی نباشد، همه راضی باشند.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند به تیم ملی دعوت شود، گفت:‌ مانند همه بازیکنان دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و اگر کادر فنی هر موقع صلاح بداند، من مثل سرباز در خدمت تیم هستم.

 

کد خبر : ۴۱۲۸۳۸