خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: روی فشار تیم حریف اشتباه کردیم و پیروزی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مساوی برای ما و پدیده حکم شکست را داشت و این نتیجه به درد هیچ تیمی نمی‌خورد.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری بعد از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل پدیده گفت: این مساوی برای هر دو تیم حکم شکست را داشت و این نتیجه به درد هیچ کدام نمی‌خورد. ما روی فشار تیم حریف اشتباه کردیم و پیروزی را از دست دادیم.

وی درباره اتفاقات داوری این مسابقه گفت: هنوز پس از 40 سال حضور در فوتبال نفهمیدم چه زمانی توپ به دست می‌خورد خطای هند است و چه زمانی هند نیست. هرکس برای ما این موضوع را روشن کند از او تشکر می‌کنم. در صحنه گل دوم حریف اصلا‌ً هند نشد چون روی این خطا همین توپ وارد دروازه ما شد. داور با این اشتباه بیشتر روی خودش فشار ایجاد کرد. آقای خورشیدی داور خیلی خوبی است و اشتباهاتی سهوی داشته است. شاید او به این خاطر که همشهری من است می‌خواست طوری قضاوت کند که متهم نشود.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: معتقدم آقای خورشیدی با حریف کمی مهربان بود. من از داور می‌خواهم یکبار دیگر این بازی را ببیند بالاخره ما اشتباه کنیم و یا بازیکنان دچار اشتباه شوند داور قاضی میدان است و اشتباهات او خیلی تأثیرگذار است.

دست‌نشان درباره تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلی‌ها باعث شد بازیکنان ما نتوانند خود را با این زمان استراحت وفق دهند. این دو تساوی و یک باخت برای من و بازیکنانم تجربه شد تا در تعطیلات بعد بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم. هر تیم جوان دو خصلت دارد یکی شجاعت و یکی سرعت. تیم ما نیز بازیکنان جوان و با انگیزه دارد. به نظر من تیم پدیده روی به بازی هوایی آورد و همین بازیکنان ما را خسته کرد.

 

کد خبر : ۴۱۲۸۲۹