خبرگزاری کار ایران

تیم پورموسوی در آسیا چه خواهد کرد؟

درباره استقلال خوزستان؛ قهرمانی که از عرش به فرش رسید

قهرمان فصل قبل با مشکلاتی که دارد باید به فکر سقوط نکردن باشد و این اتفاق بارها در فوتبال ایران رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر پانزدهم است. تیمی که در لیگ شانزدهم رنگ‌وبوی آن تیم ناب را ندارد. تیمی که فصل گذشته همه را شگفت زده کرده بود. اکنون در رده یازدهم جدول است. در روزهایی که توجه خیلی‌ها معطوف به نتایج نه چندان خوب استقلال تهران است، هم نام خوزستانی آن‌ها نتایج بدتری کسب کرده‌اند. بدتر آن که مدافع عنوان قهرمانی، باید در جام باشگاه‌های آسیا نیز شرکت کند.

این باشگاه فصل گذشته با مشقات زیادی بسته شد و سرمربی جوان آن‌ها بازیکنان بومی و جوانی را روانه میدان کرد و آخر فصل هم جام قهرمانی را به آن‌ها و مردم خوزستان هدیه داد. البته سرمربی فصل گذشته آبی‌های اهوازی تاب تحمل مشکلات عدیده و پیچیده این تیم را نداشت و از خوزستان راهی اصفهان شد تا سکان هدایت سپاهان را به عهده بگیرد. این باشگاه ماند و هزار پیچ‌وخم.

پورموسوی، سرمربی‌گری این تیم که حالا خوزستانی‌ها بسیار به آن علاقه‌ دارند را به عهده گرفت. باشگاهی که از نظر مشکلات مالی و حاشیه‌‌ای چیزی از تیم‌های دسته اولی کم ندارد.

گفته می‌شود عده‌ای نیز پشت پرده به دنبال حذف وی و دنبال کردن منافع شخصی خود هستند و حتی به تحریک سکو‌های ورزشگاه غدیر نیز پرداخته‌اند. یکی از بازیکنان این باشگاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا بر این موضوع صحه گذاشت.

حال باید ببینیم این تیم که هیچ کس چاره‌ای برای برون رفت آن از بحران نمی‌جوید در ادامه مسیر لیگ برتر و البته در جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند از آبروی خوزستان و کشورمان دفاع کند؟ به نظر می‌رسد به یک معجزه نیاز است!‌

کد خبر : ۴۱۲۷۴۵