خبرگزاری کار ایران

اشکانی: هفته آینده برنامه‌هایم را به شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی تقدیم می‌کنم

اشکانی می‌گوید: قرار دادن قانون فرآیند انتخابی تیم ملی در راس کار می‌تواند راه را برای رقابت جوانان با کشتی‌‌گیران با تجربه باز کند.

علی اشکانی، سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد ارائه برنامه‌های خود در خصوص آینده تیم ملی کشتی فرنگی، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: هفته آینده برنامه‌هایم را به فدراسیون و شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی ارائه خواهم داد. این برنامه‌ها با اولویت‌بندی مسابقاتی است که تیم ملی کشتی فرنگی در سال 96 و 97 پیش‌ رو خواهد داشت.

او ادامه می‌دهد: ما در آینده نزدیک رقابت‌های جهانی در اوزان غیر المپیکی، جام زنده یاد جهان پهلوان تختی و قهرمانی آسیا را در برنامه داریم که باید برای آنها برنامه‌ریزی‌های دقیق و فنی داشته باشیم.

اشکانی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید: ورزش کشتی به دلیل اینکه یک ورزش آماتوری محسوب می‌شود نمی‌توان سن کشتی‌گیران را مد نظر قرار داد. همه نفرات تیم ملی با توجه به فرآیندی که در قانون آمده است انتخاب می‌شوند. قرار دادن قانون فرآیند انتخابی تیم ملی در راس کار می‌تواند راه را برای رقابت جوانان با کشتی‌‌گیران با تجربه باز کند. در تیم ملی کشتی فرنگی قانون برای همه یکسان خواهد بود و دوبنده تیم ملی به کسی خواهد رسید که بتواند از فیلترها بگذرد.

 

کد خبر : ۴۱۲۶۶۰