خبرگزاری کار ایران

فرکی: باختیم چون نخواستیم پیروز شویم

سرمربی سایپا گفت: از فرصت‌هایمان در بازی با صبا استفاده نکردیم و شکست خوردیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از شکست یک بر صفر برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به موقعیت‌های زیادی که از دست دادیم این شکست قابل پیش بینی بود. شایسته باخت نبودیم اما فوتبال است و اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم محکوم به شکست هستیم. ما امروز باختیم چون نخواستیم پیروز شویم.

وی افزود: صبا از شرایط میزبانی برخوردار بود و بازیکنان این تیم انگیزه بالایی داشتند و از اندک موقعیت‌های بدست آمده استفاده کردند. روی تیم صبا آنالیز انجام داده بودیم و به بازیکنان خود تأکید داشتیم که نگذارند ارسال از جناحین انجام شود ولی متأسفانه به توصیه‌های ما عمل نکردند و روی همین نکته نیز ما گل خوردیم.

سرمربی سایپا تصریح کرد: در فوتبال ما فقط رضا عنایتی این هنر را دارد که اینگونه گل بزند. او می‌تواند یک الگوی خوب برای جوانان ما باشد. من به تیم صبا تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده موفق باشد.

فرکی ادامه داد: تلاش خود را انجام دادیم و بازیکنان ما یکدل بودند ولی متأسفانه در جایی که باید از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم و به پیروزی می‌رسیدیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی با گلایه از تیم داوری اظهار داشت: در این بازی داور با وجود اینکه خیلی تلاش کرد اما اشتباهاتی داشت هرچند من باید صحنه‌ها را دوباره بررسی کنم. در یک صحنه به نظر می‌رسید یک پنالتی به نفع ما باشد. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. یکی دو اشتباه دیگر نیز داور به ضرر ما داشت. بحث دیگر بازی جوانمردانه صبا است. برخی بازیکنان این تیم وقت را تلف می‌کردند چون می‌خواستند بازی را ببرند. در این بازی فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و ثابت کرد همیشه تیم برتر برنده نیست.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه چرا روی به بازی مستقیم نیاوردید، گفت: حریف با 11 بازیکن دفاع می‌کرد. ما زمانی که حمله می‌کردیم حریف فشرده‌تر می‌شد و راه گلزنی را باقی نمی‌گذاشت و اجازه نمی‌داد که توپ به کناره‌ها برود و بقیه آن وابسته به اتفاقات بود که می‌توانست به گل تبدیل شود اما ما باید در نیمه اول به گل می‌رسیدیم. در آن زمان شرایط فرق می‌کرد و تیم حریف باز می‌شد. ما روی این موضوع کار کرده بودیم. روی یک اشتباه گل خوردیم و حریف با تمام وجود از این گل دفاع کرد و توانست بازی را برنده شود.

 

 

کد خبر : ۴۱۲۴۸۲