خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: زمین فوتبال را با تنیس اشتباه گرفته بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به شدت از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل پیکان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی پس از شکست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران تیم و مردم خوب خوزستان عذرخواهی می‌کنم، هر چند این عذرخواهی از طرف بازیکنانم‌ است که باعث این شکست شدند. از قبل تاکتیک حریف را پیش‌بینی کرده بودیم و روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم ولی متاسفانه بازیکنان ما زمین فوتبال را با زمین تنیس اشتباه گرفته بودند.

وی افزود: تیم ما از روز اول وقتی در کنار هم جمع شدیم به این باور رسیدیم که بازیکنان انگیزه بالایی دارند و همان بازی فصل قبل را انجام می‌دهند. تیم ما در خط حمله خوب است ولی در خط دفاع متاسفانه باد به غبغب بازیکنانم رفته است. اشتباه از من است که از روز اول مسئولیت شکست را بر عهده گرفتم. تیم ما در خط دفاع تمرکز نداشت، تنها راه حل این مسئله این است که بازیکنانم‌ را تغییر دهم، از امروز به بعد هرکس در زمین لیاقتش را ثابت نکند باید روی نیمکت بنشیند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان نباید با یک تنه ولو شوند، فوتبال برخورد دارد و این چیزها در بازی طبیعی است. بازیکنان ما فوتبال را با زمین تنیس اشتباه گرفته‌اند. از این به بعد بدانند که هر کس کم‌کاری کند از تیم بیرون گذاشته می‌شود. البته این مشکل با تمرین حل نخواهد شد بلکه باید برای آن فکر کرد. ما در تمرکز مشکل داریم خط دفاع ما نیز امروز تمرکز لازم را نداشت.

 

 

کد خبر : ۴۱۲۴۷۸