خبرگزاری کار ایران

کاظمی: در خط دفاعی اشتباهاتی کردیم که فکرش را نمی‌کردیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در کارهای دفاعی اشتباه‌هایی داشتیم که فکرش را نمی‌کردیم. باید 30 درصد کار تاکتیکی انجام می‌دادیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی پس از شکست 3 بر صفر سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: برتری تراکتورسازی به خاطر تجربه آنها بود. بازی خوبی انجام می‌دهد. در کارهای دفاعی اشتباه‌هایی داشتیم که فکرش را نمی‌کردیم. باید 30 درصد کار تاکتیکی انجام می‌دادیم. بازیکنان ما چند موقعیت خوب را از دست دادند. بعد از پنالتی بازی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در مورد داوری هم باید بگویم که قضاوت خوبی انجام داد اینکه پنالتی داخل محوطه بوده یا خیر، دیگر گذشته است. داوران ما جوان هستند و باید به آنها فرصت بدهیم. دیگر بازی تمام شده و فایده‌ای ندارد در این باره صحبت کنیم. 

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد عملکرد خط دفاعی تیمش خاطرنشان کرد: ما گل دومی که دریافت کردیم روی حادثه فوتبال بود که توپ در میانه میدان از دست رفت پس از اینکه در دقایق ابتدایی پنالتی گرفته شد بازی از دست ما خارج شد و از لحاظ روحی و روانی بازیکنان خراب شدند. 

وی ادامه داد: خط دفاعی ما غافل از بازی عمل می‌کند و هوش و حواسش به بازی نیست این مشکلات هم به من برمی‌گردد شاید من خوب نمی‌توانم مسائل را انتقال بدهم. اما دفاع ما باید مستحکم‌تر باشد. من این شکست را بر گردن می‌گیرم تا بازیکنانمان در ادامه مسابقات به خودشان بیایند. 

کاظمی یادآور شد: شاید مشکل از ما است که بازیکنانمان با غرور کاذب وارد زمین می‌شوند شاید من باعث شدم که آنها این غرور را پیدا کنند و حالا باید سعی کنم که آنها غرور را از بین ببرند. بازیکنان جوان ما خوب کار کردند، بازیکنی مثل پیام ملکیان اگر اشتباه هم کند من او را مورد ستایش قرار می‌دهم اما بازیکنان باتجربه نباید مرتکب اشتباه شوند.

وی افزود: مشکلات تیم ما بسیار زیاد است. یکی، دو تا نیست باید این مسائل درست شود تا تیم بتواند شرایط خوبی را در ادامه مسابقات داشته باشد. ما در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه، چهار موقعیت خلق کنیم. تقریباً در نیمه دوم کار مساوی بود. در اجرای کارهای تاکتیکی ناقص بودیم.

کاظمی در مورد تعویض نام سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: این موضوع فرقی نمی‌کند حالا من مثلاً با اسم مصطفی در لیگ حاضر شوم چه فرقی می‌کند، ما باید مشکلات تیم را برطرف کنیم اینکه اشخاصی با هزینه‌های شخصی در فوتبال هزینه می‌کنند خوب است و باید این موارد را درست کنیم. من نمی‌توانم به بازیکنم بگویم پول نداریم بازیکن باید آرامش داشته باشد درست است همه چیز مادیات نیست اما به هر حال بازیکن هم برای تغذیه خودش نیاز به پول دارد. فوتبال ما با این مشکلات گریبانگیر است و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم.

وی در مورد هواداران تبریزی، گفت: مشکل خاصی در این بازی به وجود نیامد و من همواره به تبریزی‌ها احترام می‌گذارم. بازیکنان دو تیم چند برخورد محکم با یکدیگر داشتند اما اتفاقی در بازی رخ نداد. در پایان هم این برد را به قلعه‌نویی که از مربیان خوب کشور است و سردار آجرلو و کادر فنی تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۲۴۷۴