خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: این تراکتور یک یادگار کم دارد

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: همیشه تیم‌های مشهدی برای تیم‌های تبریزی سرسخت بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تیم سیاه‌جامگان مشهد در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص بازی عنوان کرد: پیش از صحبت در خصوص مسائل فنی، عید غدیر را به تمامی مسلمانان تبریک می‌گویم؛ چراکه بهترین روز مسلمانان است. جا دارد که فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان را هم تسلیت بگویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خداوند به قلم سوگند خورده است، اما برخی‌ها یک سری اخبار می‌نویسند که واقعاً نمی‌توان اسم این آقایان را خبرنگار گذاشت؛ چراکه به خبرنگاران واقعی ظلم می‌شود. برخی‌ها می‌خواهند هرجور شده به تیم بزرگ تراکتورسازی ضربه وارد کنند. این تیم متعلق به آذربایجان است و باید خبرنگاران واقعی و دوستداران این تیم هوشیار باشند.

قلعه‌نویی ادامه داد: این تیم بارها مدیرعامل و سرمربی عوض کرده است و تمامی این افراد رفتنی هستند و فقط تیم فوتبال تراکتورسازی برای هواداران و دوستداران ورزش آذربایجان می‌ماند.

وی در خصوص بازی فردا مقابل سیاه‌جامگان گفت: در رابطه با بازی فردا از مردم خواهشمندم که به تیم فوتبال تراکتور کمک کنند. تیم‌های مشهدی همیشه مقابل تیم‌های تبریزی خیلی خوب عمل کرده‌اند و تیم فرهاد کاظمی هم خیلی خوب است و همیشه خطرناک که این مسئله کار ما را سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: تنها دغدغه ما تعطیلات چند هفته‌ای لیگ برتر است که بازیکنان از شرایط مسابقه دور می‌مانند، ولی امیدواریم سودش را تیم ملی کشورمان ببرد.

قلعه‌نویی در رابطه با بازی جام حذفی بیان کرد: ما هم جمعه در اولین بازی جام حذفی شرکت خواهیم کرد و اعلام هم کرده‌ایم که در این مسابقات حضور داریم.

وی در ارتباط با مشکلات تیم تراکتورسازی گفت: تنها دغدغه ما استادیوم یادگار نیست و هواداران باید به تیم بزرگ تراکتور کمک زیادی داشته باشند، در حال حاضر به نظرم این تراکتور فقط یک یادگار کم دارد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: ما اینجا میهمان هستیم و فقط نام تراکتور است که باقی می‌ماند که امیدواریم شما خبرنگاران تبریزی هم به این تیم کمک کنید. هیأت فوتبال نهایت همکاری را با تمام تیم‌های تبریزی دارد.

قلعه‌نویی در خصوص مهاجم برزیلی‌اش اذعان کرد: ادینهو از نظر بدنی خیلی خوب شده، ولی زمان می‌برد تا با شرایط آرمانی و مدنظر کادر فنی برسد و به نظر من ادینهو مهره بزرگ تیم ماست.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما فردا فقط کرار را به دلیل آنفلونزا در اختیار نداریم به غیر از وی تمامی بازیکنان در اختیار تیم می‌باشند و تیم تراکتورسازی به احتمال زیاد یک روانشاس جذب کند.

 

کد خبر : ۴۱۲۳۳۵