خبرگزاری کار ایران

پیش بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

تلاش کمالوند برای فرار از قعر/ برانکو صدر را پس می‌گیرد؟

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور فردا با انجام چهار بازی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور فردا با انجام چهار بازی به پایان می‌رسد.

گسترش‌فولاد-فولاد؛ تلاش کمالوند برای فرار از قعر

 تیم فوتبال گسترش‌فولاد این هفته در تبریز میزبان فولاد خوزستان است و با توجه به نتایج بدی که شاگردان کمالوند تا به این جای کار گرفته‌اند، در انتهای جدول هستند و برای فرار از قعر احتیاج مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند. بازیکنان فولاد هم که برای ارتقای جایگاه خود در جدول می‌خواهند دست پر از تبریز به خوزستان برگردند که این نشان از جذابیت این دیدار دارد. این مسابقه از ساعت 16:15 در تبریز و در ورزشگاه گسترش‌فولاد برگزار می‌شود.

پدیده-صنعت‌نفت؛ برزیلی‌ها به دنبال نزدیک شدن به صدر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باتوجه به نتایجی که در اولین فصل حضور در لیگ برتر، پس از سالها کسب کرده‌اند سعی می‌کنند که خود را بیشتر به صدر جدول نزدیک کنند که کماکان این تیم به عنوان پدیده لیگ برتر باشد. زردپوشان آبادانی که هفته گذشته در اهواز در دربی خوزستان مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسیدند به مشهد می‌روند که بتوانند با دست پر به آبادان بازگردند. از سوی دیگر شاگردان مهاجری نمی‌خواهند امتیاز این دیدار خانگی را از دست بدهند. این دیدار نیز از ساعت 17 در مشهد برگزار می‌شود.

سپاهان-پرسپولیس؛ برانکو صدر را پس می‌گیرد؟

دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. دیداری که همیشه با جذابیت‌ها و البته حواشی مخصوص خود همراه شده است. شاگردان برانکو هفته گذشته در دربی تهران به تساوی رسیدند که با این تساوی تراکتورسازان توانستند صدر جدول را از سرخ‌های پایتخت بگیرند. پرسپولیسی‌ها که عزم جدی‌ برای قهرمانی در این فصل لیگ‌برتر دارند نمی‌خواهند از هیچ امتیازی به آسانی بگذرند و به همین دلیل ممکن است کار برای شاگردان ویسی در اصفهان سخت شود. البته ویسی بارها ثابت کرده است مربی‌ای نیست که مقابل تیم‌های بزرگ کم بیاورد. سپاهان نیز معمولا در اصفهان از رقبا شکست نمی‌خورد و این دیدار شاید مهمترین دیدار این هفته باشد. رودررویی شجاع خلیل‌زاده با برانکو هم از نکات جالب این دیدار است.جایی که ابتدای فصل برانکو بارها برای جذب این ستاره اصفهانی اقدام کرده بود که سرآخر شجاع در سپاهان ماندنی شد. این دیدار از ساعت 17:30 در اصفهان برگزار می‌شود.

نفت-ماشین‌سازی؛ دایی در اندیشه قهرمانی

تیم فوتبال نفت تهران که با 9 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر ایستاده‌ است سه امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند. شاگردان دایی برای رسیدن به رویای قهرمانی باید این فصل در تهران مقابل شاگردان رسول خطیی حاضر شوند. این دیدار نیز از ساعت 17:30 در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۱۲۲۶۵