خبرگزاری کار ایران

توفیق: تیم ملی بسکتبال ایران به قهرمانی چلنج‌کاپ نزدیک است/ بازیکنان جوان از کیفیت خوبی برخوردارند

توفیق می‌گوید: کادر فنی توانست با توجه به خداحافظی بازیکنان با تجربه تیم ملی، بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را برای پست‌های مختلف انتخاب کند.

علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال در خصوص نتایجی که تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های چلنج‌کاپ آسیا به دست آورد و توانست به مرحله نیمه‌نهایی برسد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی بسکتبال ایران نتایجی که ما پیش‌بینی می‌کردیم را به دست آورد. بازیکنان جوان ایران تمرینات سختی را پشت سرگذاشتند تا اینکه بتوانند در تیم ملی به هماهنگی لازم برسند و بدون باخت به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

او ادامه می‌دهد: کادر فنی تیم ملی توانست تیمی را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده کند که خانواده بسکتبال از آن رضایت دارند. کادر فنی توانست با توجه به خداحافظی بازیکنان با تجربه تیم ملی، بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را برای پست‌های مختلف انتخاب کند تا اینکه شاهد بازی‌های با کیفیتی از آنها باشیم.

توفیق در مورد نتیجه‌ای که تیم ملی بسکتبال ایران می‌تواند در رقابت‌های چلنج‌کاپ آسیا به دست آورد، می‌گوید: رقابت‌های چلنج‌کاپ آسیا برای اولین بار است که در این قاره برگزار می‌شود. با توجه به نتایجی که تیم ملی بسکتبال ایران در این رقابت‌ها به دست آورد امیدوارم تا در پایان این تورنمنت ایران به عنوان اولین قهرمان رقابت‌های چلنچ‌کاپ آسیا معرفی شود. با توجه به برد‌های پی در پی ما به قهرمانی در چلنج‌کاپ آسیا نزدیک هستیم.

 

کد خبر : ۴۱۱۴۱۷