خبرگزاری کار ایران

نوازی:‌ استقلال تیم دست‌ و پا بسته‌ای نبود/ استرس زیاد عملکرد مهاجمان را تحت تاثیر قرار داد

پیشکسوت استقلال معتقد است نتیجه مساوی به سود این تیم بود.

محمد نوازی در مورد دربی 83 به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی کاملا پایاپای بود. با توجه به شرایطی که استقلال در جدول داشت خیلی‌ها معتقد بودند این تیم بازی را واگذار می‌کند اما به اعتقاد من استقلال بازی را خوب شروع کرد و خوب هم به پایان رساند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من این نتیجه به سود استقلال بود. استقلال شرایط بدی در جدول دارد. هر چند استقلال می‌توانست برنده از بازی خارج شود اما با توجه به شرایط جدول نتیجه مساوی بیشتر به نفع استقلال بود.

مربی فصل گذشته استقلال در مورد اینکه پرسپولیس هم میل چندانی به بازی هجومی نداشت، گفت:  پرسپولیس هم تلاش خودش را کرد اما استقلال تیم دست‌ و پا بسته‌ای نبود. امیدوارم استقلال روند رو به رشدی را پیش‌رو بگیرد و کادر فنی و بازیکنان روحیه خوبی برای ادامه لیگ داشته باشند تا به امید خدا استقلال در جدول رتبه بهتری کسب کند.

نتیجه تساوی باعث شد منصوریان برای چند هفته دیگر با خیال راحت روی نیمکت استقلال بنشیند، نوازی در واکنش به این موضوع گفت: من از این صحبت‌ها اطلاعی ندارم. به اعتقاد من منصوریان با قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد و امیدوارم  تا آخر فصل موفق عمل کند.

پیشکسوت استقلال در پایان در مورد عملکرد ضعیف مهاجمان دو تیم گفت: بازیکنان در این بازی بسیار تحت فشار هستند و هر کس می‌گوید در این بازی استرس ندارد دروغ می‌گوید. استرس زیاد عملکرد مهاجمان را تحت تاثیر قرار داد.

 

کد خبر : ۴۱۱۳۸۹