خبرگزاری کار ایران

قوچان‌نژاد: هیرنفین را مثل خانه خودم می‌دانم

مهاجم تیم ملی ایران از شرایط خود در تیمش راضی است و امیدوار است در صورت بازی برای تیمش بتواند ۱۵ گل به ثمر برساند.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان نژاد بعد از یک دوره ناموفق در لیگ دسته یک انگلیس با چارلتون، به فوتبال هلند بازگشت و در ترکیب هیرنفین عملکرد خوبی از خود نشان داده است و تا اینجای فصل یکی از بازیکنان موفق لیگ هلند بوده است. او در هفته گذشته توانست دو گل در بازی برابر توئنته برای تیمش به ثمر برساند.

رضا قوچان نژاد درباره ارزیابی خود از آخرین شرایط خود گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و کاملا آماده بازی کردن هستم. تیم شرایط خوبی پیدا کرده است و هفته به هفته بهتر می‌شویم. هر چقدر فوتبال برتر و مالکانه را به نمایش بگذاریم، فرصت‌های بیشتری برای گلزنی خواهیم داشت و من هم می‌توانم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. اینکه من مهاجم اول هیرنفین هستم هیچ فشاری روی من نمی‌آورد. قبلا نیز در چنین شرایطی بودم. این اولین سالی نیست که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنم. اگر تیم خوب بازی کند، می‌توانم تاثیر بیشتری روی تیم خودم داشته باشم و موقعیت‌های زیادی را تبدیل به گل کنم. من از حضور در هیرنفین خیلی راضی هستم و خیلی دوست دارم که در این تیم باشم. هیرنفین را مثل خانه خودم می‌دانم و از پیشرفت  تیم راضی هستم.

قوچان نژاد ادامه داد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار گرفته است و امیدوار هستیم در بازی روز شنبه نیز با قدرت در زمین حاضر شویم و به امتیازهای کامل آن برسیم. تیم مربیان ما یک فلسفه مشخصی دارد و ما روی آن کار می‌کنیم. ما رفته رفته بهتر می‌شویم ولی ما تا همین جا هم از شرایطی که داشتیم راضی هستیم ولی به خوبی می‌دانیم که جا برای پیشرفت در تیم ما زیاد است.

هیرنفین تاکنون در ۵ دیدار خود در شروع فصل لیگ هلند توانسته است ۸ امتیاز کسب کند و رضا قوچان نژاد نیز با زدن ۳ گل موفق‌ترین بازیکن این تیم بوده است.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: اگر در تمام دیدارها برای تیمم به میدان بروم، قول می‌دهم ۱۵ گل تا پایان فصل به ثمر برسانم. این هدف اصلی من در این فصل است. امیدوارم امسال، سال من باشد. من در تیم ملی ایران نیز جایگاهم را از دست داده بودم ولی قرار نبود از صفر شروع کنم و کم کم در حال اضافه شدن به ترکیب اصلی تیم هستم. برای یک بازیکن خیلی مهم است که برای حضور در ترکیب ثابت بجنگد.

 

کد خبر : ۴۱۱۳۷۱