خبرگزاری کار ایران

ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

منصوریان با یک برد شرایط را تغییر می‌دهد/ هر دو تیم برای تساوی آمده بودند/ تعویض‌ها فنی و به موقع نبود

پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشور معتقد است که هر دو تیم در دربی 83 استرس گل نخوردن داشتند و به تساوی راضی بودند.

منصور ابراهیم زاده، کارشناس فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را بررسی کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

از بازیکنان دو تیم انتظار بیشتری بود

به عقیده من هر دو تیم بازی شایسته‌ای انجام ندادند. فوتبال سطح بالایی را مشاهده نکردیم. از دربی پایتخت و خصوصا حالا که بازیکنان تیم ملی زیادی در این دو تیم حاضر هستند انتظار بیشتری هست.

هر دو تیم برای گل نخوردن به میدان رفتند

این بازی خیلی احساسی بود و دو تیم برای گل نخوردن به بازی رفته بودند به همین دلیل بازیکنان استرس بالایی داشتند. شانس‌های گلزنی هم که داشتند از روی مهارت‌های فردی بازیکنان و البته اشتباهات فردی بازیکنان حریف بود. این ترس در مهاجمان نیز کاملا مشهود بود و به همین علت موقعیت‌ها را خیلی بد هدر می‌دادند.

تعویض‌ها تاکتیکی و به موقع نبود

برانکو تعویض‌هایی که انجام داد فنی نبود. تعویض اول اجباری بود و تعویض‌های بعدی نیز به علت روحیه بد بازیکنان داخل زمین بود. به عنوان مثال عالیشاه عصبی شده بود و برانکو دست به تعویض این بازیکن زد. استقلال هم تعویض‌هایی که انجام داد به موقع نبود و به همین دلیل نتوانستند گره‌گشا باشند.

مسلمان و حسینی بهترین بازیکنان زمین بودند

بازیکنان به طور کلی خیلی خوب نبودند اما در پرسپولیس مسلمان شاداب تر بود و در استقلال نیز مجید حسینی عملکرد بهتری داشت.

منصوریان می‌تواند شرایط تیم را عوض کند

به نظر من نقطه مثبت علیرضا منصوریان اعتماد به نفسی است که دارد و این اعتماد به نفس را به بازیکنان نیز می‌دهد. به هرحال او می‌تواند استقلال را از این شرایط خارج کند. استقلال با یک برد تغییر می‌کند و اگر تحت فشار نباشد می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

 

 

کد خبر : ۴۱۱۲۷۵