خبرگزاری کار ایران

بهروان: هواداران بدون بلیت به ورزشگاه نیایند/ کسانی که بازار سیاه راه انداختند را به پلیس معرفی کردیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر این اطمینان را داد که حتی یک بلیت دربی هم در ورزشگاه آزادی فروش نرفته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان قبل از شروع دربی 83 در جمع خبرنگاران گفت: آرزو می‌کنم بازی امروز به خوبی برگزار شود. شب گذشته تا پاسی از شب در ورزشگاه آزادی حضور داشتیم تا شرایط برگزاری بازی را فراهم کنیم. شهرداری منطقه 22 خیلی به ما کمک کرد. خوشبختانه بلیت‌فروشی هم از طریق سامانه انجام شد و از هوادارانی که بلیت تهیه نکردند خواهش می‌کنیم به دلیل اینکه بلیت‌فروشی دستی نداریم به ورزشگاه مراجعه نکنند و از طریق تلویزیون بازی را نگاه کنند.

وی افزود: ورزشگاه پر خواهد شد و امیدوارم هواداران از شرایط برگزاری بازی راضی باشند و فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌‌آید بازی خوبی را مشاهده کنیم.

رئیس کمیته مسابقات در ادامه خاطرنشان کرد: تمام بلیت‌ها از طریق سامانه به فروش رفته. متاسفانه من هم دیدم برخی قیمت‌گذاری کردند و بازار سیاه به راه انداختند که این فرهنگ غلطی است. سامانه به هر کد ملی یک بلیت می‌دهد و نمی‌دانم به چه شکلی این افراد فرصت‌طلبی می‌کنند و این اقدامات را انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه دیده شده در ورزشگاه هم بلیت‌فروشی صورت می‌گیرد عنوان کرد: به هیچ وجه این اتفاق نیفتاده و بلیت‌فروشی در ورزشگاه نداشتیم. من این مسئله را تایید نمی‌کنم.

بهروان در مورد اینکه قرار بوده بازی ساعت 16 برگزار شود و شورای تامین با این مسئله مخالفت کرده است خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ما روی برگزاری بازی ساعت 17 بود و این اتفاق هم افتاد. ما هر تصمیم که شورای تامین بگیرد می‌پذیریم اما اجماع روی برگزاری بازی در ساعت 17 بود.

بهروان در پایان تاکید کرد: 25 پزشک در داخل ورزشگاه حضور دارند و در میان هواداران هستند تا اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد و نیاز به امدادرسانی بود این اتفاق بیفتد. 7 آمبولانس هم درون ورزشگاه وجود دارد.

 

کد خبر : ۴۱۱۲۴۰