خبرگزاری کار ایران

بهروان: ازدحام جمعیت باعث شد درهای استادیوم زودتر باز شوند/ 80هزار نفر دربی را از نزدیک تماشا می‌کنند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای برگزاری بهتر دربی، مسابقات بسکتبال آسیا چلنج که در سالن12 هزاری آزادی برگزار می‌شد به سالن دیگری منتقل شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: از ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته مسئولین شهرداری منطقه 22 تهران امکاناتی را برای تماشاگرانی که به منطقه خرگوش دره آمده‌ بودند فراهم کرده است. با این حال برخی از این افراد گلایه داشتند که بلیت ندارند این در حالی است که بارها گفته بودیم بدون بلیت به ورزشگاه نیایید زیرا بلیت‌ها از طریق سامانه الکترونیکی به فروش رفته و این بلیت‌ها تمام شده است.

وی افزود: طبق مصوبه شورای تامین قرار بود درهای ورزشگاه ساعت 12 باز شود اما به دلیل اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه رفته بودند و پس از تماس با سرهنگ دهقان فرمانده انتظامی میدان مسابقه درهای ورزشگاه زودتر باز شد. این اولین دربی پایتخت است که تمامی ورزشگاه صندلی‌گذاری شده است.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به همکاری عوامل مختلف برای برگزاری دربی گفت: با اورژانس، نیروی انتظامی، یگان ویژه، اتوبوسرانی هماهنگی‌های لازم انجام شده است و دو اتوبوس آمبولانس و 7 دستگاه آمبولانس هم در ورزشگاه مستقرند. 25 همیار پزشک هم در بین تماشاگران حضور دارند تا به آنها کمک کنند.

وی افزود: مسابقات بسکتبال آسیاچلنج هم که در سالن 12 هزار نفری برگزار می‌شد امروز به سالن دیگری منتقل شده و همه جور تسهیلات فراهم شده است تا بازی به خوبی برگزار شود. بهترین داوران دنیا این دربی را قضاوت می‌کنند. امیدوارم تماشاگران هم راضی ورزشگاه را ترک کنند.

بهروان در مورد اینکه چه تعداد بلیت برای این مسابقه فروخته شده، گفت: 78 هزار و 116 صندلی در ورزشگاه آزادی قرار دارد که این تعداد بدون احتساب جایگاه‌های VIP و CIP است که اگر ظرفیت آن جایگاه‌ها را حساب کنیم حدود 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای این دربی حضور خواهند داشت.

 

کد خبر : ۴۱۱۱۹۹