خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: برای حضور در جمع بهترین‌های دنیا در کلمبیا حضور داریم/بازی برابر آذربایجان سخت‌تر از مراکش است

مربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی مقابل مراکش گفت: به دلیل کمبود بازی دوستانه قبل از مسابقات، بازی‌های مرحله گروهی برای تیم ایران حکم بازی تدارکاتی را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درباره پیروزی 5 بر 3  برابر مراکش گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و ملی‌پوشان با تلاش و پشتکار توانستند پیروز شوند. این بازی باعث شد تماشاگران از یک مسابقه خوب لذت ببرند. این باخت چیزی از ارزش‌های مراکش کم نمی‌کند. سختکوشی مراکش، بازی را برای ما سخت تر از قبل کرد چرا که این تیم بسیار تکنیکی بود. این برد سخت را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: از اکنون به فکر بازی آذربایجان هستیم چرا که این دیدار سخت‌تر از بازی برابر مراکش است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که شانس خود را برای صعود به دور بعدی چطور می‌بینید؛ گفت: ما برای صعود به دور بعد و قرار گرفتن در بین برترین‌های جهان در کلمبیا حضور داریم. با توجه به اینکه بازی‌های تدارکاتی کمتری برای حضور در این تورنمنت بزرگ داشتیم، این بازی‌ها برای ما حکم رقابت‌های تدارکاتی دارد تا در مراحل بعدی با آمادگی بیشتری به مصاف رقبای خود برویم. بازی به بازی بهتر می شویم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به اینکه چه شناختی از تیم آذربایجان دارید، اظهار داشت: فیلم بازی‌های این تیم را آنالیز کرده و در دو مسابقه‌ای که انجام داده، آنها را زیر نظر داشتیم. این تیم از بازیکنان برزیلی استفاده می‌کند و دارای تکنیک و تاکتیک خوبی است. بازی سخت و همچنین جذابی را پیش‌رو داریم.

وی در پایان درباره سطح تیم مراکش که مقابل ایران که یکی از برترین‌های جهان قرار گرفت، گفت: مراکش تیم خوبی است و در دوره‌های قبل در جام جهانی حضور داشته و با ایران نیز همگروه بوده است. نتایج به دست آمده همیشه نزدیک بوده و معتقدم مراکش دارای تاکتیک و تکنیک بالایی است. این تیم برای ما قابل احترام است و ما به عنوان حریف جدی و سخت به آن نگاه می‌کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۱۱۸۵