خبرگزاری کار ایران

فرکی:‌ امیدوارم سه امتیاز بازی با گسترش را کسب کنیم

سرمربی تیم سایپا گفت:‌ می‌توانستیم از پنج هفته اول لیگ امتیازهای بیشتری بگیریم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد با تسلیت به بهادر عبدی به‌دلیل از دست دادن پدر و مادرش گفت: ما دومین بازی خانگی‌مان را مقابل گسترش فولاد انجام می‌دهد. آنها از نظر بازیکن و کادرفنی توانایی‌های بالایی دارند و به‌نظرم نماینده خوبی برای استان آذربایجان هستند.

وی ادامه داد: ما شش امتیاز از پنج بازی ابتدایی‌مان به‌دست آوردیم و خیلی امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم، هرچند برای حریف‌مان احترام زیادی قائل هستیم. به‌ نظرم می‌توانستیم از این پنج بازی امتیازهای بیشتری بگیریم، اما با تمام کمبودها و شرایط شش امتیاز گرفته‌ایم. فردا هم به‌دنبال سه امتیاز هستیم و امیدوارم بتوانیم مزد تلاش‌مان را در صورت شایسته بودن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه برخی بازیکنان از تیم‌های سابق خود مطالباتی دارند و شاید این مسئله از نظر روانی روی آنها تأثیر گذاشته است، اظهار داشت: من این موضوع را از شما می‌شنوم و چنین چیزی را در تیمم نمی‌بینم. بازیکنانی که اکنون در تیم ما هستند، شاید طلب‌هایی از باشگاه‌های قبلی خود دارند، اما من فقط این را می‌دانم که باشگاه سایپا به تمام تعهداتش در قبال بازیکنان قبلی و فعلی عمل کرده است.

فرکی در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت: دروازه‌بان ما در بازی قبلی از ناحیه سر آسیب دید. بعد از این مصدومیت او شرایط بازی پیدا کرده و شرایط خوبی دارد. اکنون همه بازیکنان ما آماده هستند. ما برای این فصل نگران خط دروازه‌مان بودیم که دروازه‌بان خارجی نگرانی‌مان را برطرف کرد.

 

کد خبر : ۴۱۰۷۷۵