خبرگزاری کار ایران

منصوری: تیم ملی جوانان جودو می‌تواند نسل طلایی باشد/ فدراسیون جودو نیاز به رییس لایقی دارد

سرمربی تیم ملی جوانان جودوی ایران می‌گوید: باتوجه به نتایجی که تیم ملی جوانان جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کردند می‌توانیم به این تیم برای خلق شگفتی در رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی امیدوار باشیم.

محمد منصوری، سرمربی تیم ملی جوانان جودوی ایران در مورد کسب مقام سومی تیم ملی جوانان جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در هندوستان برگزار شد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: رقابت‌های قهرمانی آسیا مثل همیشه از سطح بالایی برخوردار بود و تیم ملی جوانان ایران توانست با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز به مقام سومی این رقابت‌ها دست یابد. همه جودوکاران ایران با جنگندگی به مبارزه پرداختند. اعضای تیم ملی ایران در همه اوزان می‌توانستند به مدال دست یابند که به دلیل نداشتن تجربه کافی از رقابت‌ها حذف شدند.

او ادامه می‌دهد: باتوجه به نتایجی که تیم ملی جوانان جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کردند می‌توانیم به این تیم برای خلق شگفتی در رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی امیدوار باشیم ولی به این شرط که مسئولان از این تیم حمایت کنند.

منصوری در مورد تاثیرات نابسامانی‌های فدراسیون جودو بر روی تیم‌های ملی جودو می‌گوید: متاسفانه مدتی است که فدراسیون جودو بدون رییس اداره می‌شود و چون سرپرست مدت کوتاهی در راس کار حضور دارد نمی‌تواند برای آینده ورزشی مانند جودو برنامه‌ریزی کند. ما در رقابت‌های آسیایی می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم ولی به دلیل اینکه اردوهای با کیفیتی نداشتیم به مقام سوم دست یافتیم. امیدوارم فرد لایقی به عنوان ریاست فدراسیون جودو برگزیده شود.

 

کد خبر : ۴۱۰۷۴۴