خبرگزاری کار ایران

آنالیز بازی آزمون مقابل بایرن مونیخ؛ متوسط رو به ضعیف

ساکرنت اسامی 32 پدیده رقابت‌های این فصل را معرفی کرده است که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف نیز در آن دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آزمون در بازی حساس مقابل بایرن‌مونیخ 64 دقیقه در ترکیب اصلی قرار گرفت. البته او در گل‌زدن ناکام ماند همان‌طور که تیمش در کسب نتیجه ناموفق عمل کرد. باخت 5 بر صفر روستوف مقابل آزمون نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم عملکرد خوبی مقابل باواریایی‌ها نداشتند. اگرچه این نتیجه چندان هم عجیب وغریب نبود. عملکرد سردار آزمون، ستاره‌ی ایرانی روستوف در این بازی را مرور می‌کنیم. این آمار را سایت آنالیز whoscoredمنتشر کرده است.

 

قطع پاس

 

نمره از ده

 

لمس توپ

 

نبردهوایی

 

 

موفقیت در نبرد هوایی:

 

 

توپگیری

 

دریبل

 

تعداد پاس

 

 

درستی پاس

 

 

تعداد شوت

2

5.8

28

6

29 %

0

0

19

68%

0

 

همچنین ساکرنت اسامی 32 پدیده رقابت‌های این فصل را معرفی کرده است که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف نیز در آن دیده می‌شود. ساکرنت درباره آزمون نوشته است: «مهاجم تکنیکی روستوف بدون شک یکی از استعدادهای درخشان تیمش است. او در فصلی که روستوف توانست بالاتر از زنیت در رده دوم لیگ روسیه قرار بگیرد، با گل‌زنی درخشید. او در دو بازی برابر اندرلخت و آژاکس در پلی آف لیگ قهرمانان نیز برای تیمش گل‌زنی کرد. پدیده روستوف زیر نظر قربان بردیف، روز به روز در حال پیشرفت است.»

 

کد خبر : ۴۱۰۶۹۱