خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: مصدومیت جانفزا غیرمنتظره بود/ دربی در آبادان شرایط خاص خود را دارد

دربی خوزستان روز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که سرمربی استقلال خوزستان معتقد است بازی در آبادان شرایط خاص خودش را دارد.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز پنجشنبه تیمش در دربی خوزستان گفت: دربی‌ها همیشه شرایط خاص خودشان را دارند و در خوزستان نیز این شرایط هر ساله بوده و به دلیل علاقه مردم خوزستان به فوتبال این بازی نیز حساسیت‌های ویژه خود را دارد علی‌الخصوص که این بازی در آبادان و در برابر هواداران پرشور این تیم برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه هدف ما قرارگرفتن در بین مدعیان امسال و رده‌های بالای جدول است، افزود: نفت با ارائه بازی‌های خوب و جمع‌آوری امتیازات نشان داد تیم خیلی خوبی دارد و تاکنون نیز با انگیزه و پرانرژی در میادین حاضر شده اما ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این بازی به کار می‌بندیم.

وی در خصوص مصدومیت فرشاد جانفزا گفت: متاسفانه به بدشانسی خوردیم و یکی از بازیکنان اصلی‌مان بنا به تشخیص پزشک رباط صلیبی پاره کرده و اگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد حداقل تا نیم‌فصل او را نخواهیم داشت و این موضوع به ما آسیب خواهد زد.

پورموسوی ادامه داد: مصدومیت رحیم زهیوی از ناحیه کشاله ران پا بوده و در بازی قبل نتوانستیم از او استفاده کنیم اما کادر پزشکی در تلاش است او را به بازی روز پنج‌شنبه برساند، با این وجود هنوز بازی کردن زهیوی معلوم نیست.

سرمربی استقلال خوزستان بیان کرد: با تلاش استاندار بخش کوچکی از طلب‌های تیم پرداخت شده اما هنوز مشکلات مالی تیم پابرجا است و حل شدن بقیه مشکلات و پرداخت طلب‌ها فعلا در حد قول است. باید مسوولان ارشد باشگاه به فکر حل مشکلات یا گرفتن اسپانسر باشند،ٰ تا زمانی که مسائل داخلی داشته باشیم مشکلات پابرجا است.

 

کد خبر : ۴۱۰۳۱۹