خبرگزاری کار ایران

بهادر مولایی در گفت‌وگو با ایلنا:

پزشک فدراسیون وزنه‌برداری خبری از وضعیتم ندارد/به‌خاطر مصاحبه‌هایم باید به کمیته انظباطی بروم

مولایی می‌گوید: فدراسیون وزنه‌برداری به‌جای آنکه به وضعیت من رسیدگی کند، مرا تهدید می‌کند که به‌خاطر مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهم باید به کمیته انظباطی بروم و در مورد انتقاداتم پاسخگو باشم.

بهادر مولایی، وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری ایران که نزدیک به دو ماه پیش در راه بازگشت از اردوی تیم ملی دچار سانحه رانندگی شد، در مورد آخرین وضعیت خود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: وضعیتم روز به روز بهتر می‌شود و روند بهبودم به سرعت طی می‌شود. هفته گذشته با معاینه پزشکان مشخص شد که می‌توانم به آینده ورزشی امیدوار باشم ولی هنوز از ناحیه لگن احساس درد می‌کنم که باید با آن مدارا کنم تا اینکه کاملا بهبود یابد.

او ادامه می‌دهد: برای اینکه بتوانم از آینده ورزشی‌ام اطمینان حاصل کنم باید شش ماه صبر کنم تا همه مراحل پزشکی و آزمایشات به اتمام برسد و پس از آن با اجازه پزشکان روی تخته وزنه‌برداری بروم و تمریناتم را آغاز کنم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های وزنه‌برداری جهان به حمایت مسئولان ورزشی اشاره و خاطر نشان می‌کند: بعد از اینکه دچاره سانحه رانندگی شدم، تنها مسئولان استانی پیگیر وضعیتم بودند و متاسفانه از سوی فدراسیون هیچ حمایتی از من نشد. حتی پزشک فدراسیون وزنه‌برداری هم بدون اطلاع از وضعیت درمانی من، اخباری را اعلام می‌کند و می‌گوید که حال بهادر خوب است. وقتی او از وضعیت من خبر ندارد و مسئولان فدراسیون حتی یک پیامک هم برای من نمی‌فرستند چگونه از روند بهبود من صحبت می‌کند.

مولایی ادامه می‌دهد: مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری به‌جای آنکه به وضعیت من رسیدگی کنند و روند درمانی مرا پیگیری زیر نظر داشته باشند مرا تهدید می‌کنند که به‌خاطر مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهم باید به کمیته انظباطی بروم و در مورد آنچه انتقاد کرده‌ام پاسخگو باشم. من کار اشتباهی نمی‌کنم و تنها می‌خواهم از حق خودم دفاع کنم و حرف‌هایم را بزنم.

 

کد خبر : ۴۱۰۳۱۷