خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات آماده‌سازی خود برای دربی 83 را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* حدود 100 هوادار امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شدند و به شدت به تشویق پرسپولیس پرداختند. این عده از هواداران از برانکو و سایر بازیکنان پرسپولیس درخواست داشتند در دربی 83 که روز جمعه برگزار می‌شود، استقلال را شکست دهند.

* وحید امیری که مصدوم است و احتمال کمی دارد در دربی بازی کند، امروز در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد و به انجام تمرین با دوچرخه ثابت مشغول شد.

* بازیکنان پرسپولیس امروز دقایقی با حضور در سالن بدنسازی به زدن وزنه مشغول شدند.

* سه دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز زیر نظر مربی اختصاصی خود به تمرین مشغول شدند.

* اعضای تیم مدرسه فوتبال در تمرین امروز سرخ‌پوشان حضور داشتند و نظاره‌گر تمرین امروز بودند.

* محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حضور داشت.

* در یک اقدام عجیب یکی از هواداران پرسپولیس با فریاد از مهدی طارمی درخواست داشت تا به سمت هواداران رفته و برای آنها دست تکان دهند. طارمی هم به این هواداران گفت که در وسط  تمرین هستند نمی‌تواند تمرین را رها کند اما در نهایت طارمی به درخواست این هوادار گوش کرد و هواداران همه به شدت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را تشویق کردند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز در ادامه تمرین خود به سه گروه تقسیم شده و به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند. از نکات جالب این تمرین حضور کریم باقری در تمرین بود که با جدیت همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کرد.

* رامین رضاییان امروز دقایقی به صورت اختصاصی تمرین کرد و دور زمین دوید.

* اصغر نوروزعلی عضو تدارکات پرسپولیس که چند روزی است به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور نداشت امروز مورد استقبال گرم بازیکنان قرار گرفت.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در جایگاه خبرنگاران تمرین را تماشا کرد.خوردبین به محض دیدن چند خبرنگار از آنها گله کرد که چرا در چند وقت اخیر صحبت‌های غیرواقعی از زبان او نوشته‌اند.

*در انتهای تمرین قرار بود بازیکنان ابتدا به یخ درمانی بپردازند و سپس به سونا بروند اما به علت اینکه یخ آماده نبود اعتراض برخی بازیکنان را همراه داشت.

کد خبر : ۴۱۰۱۴۳