خبرگزاری کار ایران

قریشی:‌ شوت صادقیان گل می‌شد بازی را می‌بردیم

بازیکن ماشین‌سازی تبریز معتقد است در نیمه دوم بهتر از استقلال بازی کردند.

مهدی قریشی، بازیکن ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی شب گذشته این تیم مقابل استقلال تهران گفت: استقلال بیست دقیقه اول بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌هایی را روی دروازه ما ایجاد کرد که یکی از آن موقعیت‌ها به گل تبدیل شد.

قریشی ادامه داد: ما رفته رفته خودمان را پیدا کردیم و نیمه دوم بهتر از استقلال بازی کردیم. پیام صادقیان یک شوت زیبا زد که این توپ به تیر دروازه استقلال خورد. اگر شوت صادقیان گل می‌شد شاید می‌توانستیم در ادامه گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم. به هر حال  یک امتیاز هم برای ما با ارزش است.

بازیکن ماشین‌سازی تبریز در خصوص عملکرد دروازه‌بانشان در این بازی گفت:‌ مانوئل دروازه‌بان بسیار خوبی است و شب گذشته هم موقعیت‌های زیادی از استقلال گرفت. مانوئل در بازی‌های قبلی هم موقعیت‌های زیادی از حریفانمان گرفت و من فکر می‌کنم در بازی‌های آینده هم همین روند را ادامه می‌دهد.

قریشی در پایان در مورد اینکه چرا به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شد گفت: قبل از شروع فصل مصدومیت جزئی داشتم و  کادر فنی صلاح دید که من  در ترکیب ثابت بازی نباشم. فقط در بازی با تراکتورسازی در ترکیب ثابت بودم اما در دیگر بازی‌ها به عنوان بازیکن تعویضی بازی کردم.

 

کد خبر : ۴۱۰۱۲۲