خبرگزاری کار ایران

خطیبی: 20 دقیقه اول سردرگم بازی کردیم/ عکس‌العمل هواداران استقلال در نیمه دوم ناراحت‌کننده بود

سرمربی ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلالی‌ها رفتار بدی با پیام صادقیان داشتند اما پیام کار خودش را می‌کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: به همه دوستان خسته نباشید می‌گویم ما 20 دقیقه اول سردرگم بازی کردیم بعد از 20 دقیقه توانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم. علت سردرگم بازی کردن تیم ما این بود که 5 بازیکن ما اولین بار در آزادی بازی می‌کرند و تحت تاثیر جو ورزشگاه بودند. استقلال چند موقعیت داشت و بازی را اداره کردیم یک بار هم توپ را به تیر زدیم.

خطیبی گفت:‌ بعد اینکه گل خوردیم بازی را اداره کردیم در نیمه دوم آندرانیک خیلی خوب بازی کرد و بعد از 21 سال در ورزشگاه آزادی بازی کردیم.

وی گفت: از عکس‌العمل هواداران استقلال در نیمه دوم ناراحتم منصوریان هم از این رفتار ناراحت شد. استقلالی‌ها رفتار بدی با پیام صادقیان داشتند. پیام کار خودش را می‌کرد.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: اگر بخواهیم بازیکن اخلاق 5 هفته اول لیگ را انتخاب کنیم پیام صادقیان قطعا بازیکن اخلاق است زیرا نه کارت زردی گرفته نه اعتراضی کرده و نه کاری به بازیکن حریف داشته است. بهتر از پیام صادقیان بازیکن اخلاق در 5 هفته اول لیگ پیدا نمی‌شود . من به عنوان بزرگترش از او تشکر می‌کنم.  خواهش می‌کنم سازمان لیگ از بازیکنانی که اینگونه بی‌حاشیه به فوتبال برمی‌گردند حمایت کند زیرا بازگشت آنها به فوتبال کمک می‌کند.

 

 

کد خبر : ۴۱۰۰۳۶