خبرگزاری کار ایران

وکیا: انصاری به خانه خود برگشته است/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سایپا بزنیم

بازیکن فولاد خوزستان معتقد است می‌توانستند با تلاش بیشتر برنده دیدار با سایپا باشد.

یوسف وکیا، بازیکن تیم فولاد خوزستان در گفتو گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیمش مقابل سایپا گفت: با بازی خوب و سنجیده توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه تیم سایپا خلق کنیم. بیشتر از سه گل می‌توانستیم بزنیم اما متاسفانه ضربه‌هایمان وارد دروازه نشد.

بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما نسبت به بازی‌های قبل از تعطیلات تغییرات زیادی کرده است  و توانستیم از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم و تقریبا تیم را از شرایط 4 بازی گذشته دربیاوریم.

وی در رابطه با بازی آینده تیمش گفت: ما یک بازی دوستانه با پدیده داشتیم و توانستیم با شیوه بازی این تیم آشنا شویم. در این هفته قطعا مربیان تیم فولاد برنامه‌های خاصی برای بازی پدیده خواهند داشت. این تیم بسیار پرتجربه است و ما هم تلاشمان را می‌کنیم بتوانیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

وی در خصوص بازگشت ساسان انصاری به تیم فولاد گفت: فولاد خانه ساسان انصاری است و این بازیکن به تیم خودش بازگشته است. او شب گذشته هم توانست برای فولاد گل بزند.

وکیا اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با بازیکنان جوان و باانگیزه خیلی زود به شرایط آرمانی برگردیم و نتایج قابل قبولی برای ارتقا تیم در جدول و خوشحالی هواداران خود کسب کنیم. 

 

کد خبر : ۴۰۹۸۹۳