خبرگزاری کار ایران

ویسی: تعطیلات روح و روان بازیکنان را به هم می‌ریزد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۷۹۶

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم در حالی که باید می‌بردیم بازی را به حریفمان نباختیم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار داشت: بازی دو نیمه خاص داشت که ما در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم. پیکانی‌ها یکی، دو موقعیت داشتند که یک توپ وارد دروازه ما شد ولی در نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم که متأسفانه دو امتیاز را از دست دادیم اما امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی در خصوص احسان حاج‌صفی و اینکه او در فرم ایده‌‌آل نبود گفت: احسان بازیکن بزرگی است که تیم ملی هم خیلی روی او حساب می‌کند. من هم همین دید را نسبت به حاج صفی دارم ولی باید قبول کنیم که در بعضی مواقع در طول فصل یک بازیکن در فرم ایده‌آل نباشد و در چند بازی شرایط خوبی را تجربه نکند.

ویسی در خصوص درخشش رحمان احمدی مقابل سپاهان گفت: اول از همه باید بدانید تیم‌هایی که در اصفهان به مصاف سپاهان می‌آیند 9 نفره دفاع می‌کنند و طبیعی است وقتی بازیکنی از یک تیم جدا می‌شود با انگیزه مضاعف به مصاف آن تیم می‌آید. من هم خوشحالم که احمدی درخشیده و خوب گلری کرده و امیدوارم در ادامه فوتبالش موفق باشد.

ویسی در خصوص عملکرد تیمش در مسابقه امروز، گفت: ما برنامه ارسال نداشتیم و در شرایطی بازی کردیم که هافبک‌هایمان مقابل مدافعان آن‌ها باشند در این گونه مواقع هم فضا برای  حریف باز می‌شود و این خیلی خطرناک است. من باید بررسی کنم که چرا در نیمه اول آنقدر بد بودیم و در نیمه دوم شرایطمان این همه تغییر کرد. خوشحالم بازی که باید می‌بردیم را نباختیم. بازیکن سمت راست ما هم یکی، دو بازی خوب بود و حالا افت کرده اما فکری به حال این موضوع خواهم کرد.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص تعطیلات لیگ برتر، گفت: ما امروز یاد گرفتیم وقتی عقب هستیم بازی را جبران کنیم. در دو بازی شکست خوردیم و نتوانستیم این کار را انجام بدهیم ولی قبول کنید تعطیلات روح و روان بازیکنان را به هم می‌ریزد و متأسفانه دوباره بعد از دو هفته لیگ تعطیل می‌شود.

ویسی در خصوص کشمکش رسانه‌ای عقیلی با وی، گفت: من نظرم را اول فصل به هیأت مدیره دادم ولی نمی‌دانم چرا این همه کش و قوس پیدا کرده است قرار است عقیلی این هفته از تهران به اصفهان بیاید تا کارش را انجام دهیم اما من بحث اخلاقی با بازیکن ندارم و همه مباحثم فنی است. 

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است با جذب بازیکنان جدید نظرتان در مورد عقیلی تغییر کند، گفت: در هر صورت من هم باید نقاط ضعف تیمم را برطرف کنم و باید به فکر تیمم باشم.

خبرنگاری گفت شما مهاجم شش‌دانگ ندارید که ویسی پاسخ داد با اضافه شدن فرید بهزادی رفته رفته تیم ما هم بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز