خبرگزاری کار ایران

جلالی: باید به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم از گل زده دفاع کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بازیکنانم انتظار داشتم گلی که به ثمر رساندیم را محافظت می‌کردند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان اظهار داشت: در 5 بازی که انجام دادیم در 3 بازی باید پیروز می‌شدیم ولی متأسفانه در ادامه نتیجه عوض شد. ما باید به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم از گل زده دفاع کنیم وانتظارم این بود که بازیکنانم این کار را انجام می‌دادند.

وی درباره درخشش رحمان احمدی گفت: بله امروز خصوصی با او صحبت کردم و به او گفتم اگر درد دل دارد به خودم بگوید. احمدی دروازه‌بان بی‌تجربه‌ای نیست و با من صحبت‌هایی را انجام داد و من هم از او خواستم برود و شخصیت بزرگش را نشان دهد. او هم مثل یک جنتلمن رفتار کرد.

جلالی در خصوص اینکه آیا تیمش مشکل بدنی دارد، گفت: حفظ گل قواعد خاصی را دارد که یکی از آن مباحث روحی و روانی است من می‌دانم که مشکلاتی داریم که باید رفع شود و مسئولیتم خیلی سنگین است اما مطمئن باشید پیکان با رفع مشکلات 5 بازیکن بزرگ را به فوتبال ایران طی سال‌های آینده عرضه خواهد کرد.

خبرنگاری گفت با این حساب هیأت مدیره از شما انتظار زیادی نداشته باشد که جلالی گفت: امسال پیکان به دنبال ثبات است ولی همانطور که گفتم رویه تیم ما سازندگی است و دوست داریم جوانانی داشته باشیم که به فوتبال ایران کمک کند. انتظاری که از من می‌رود این است که تیم خوبی بسازم و در آینده حرف‌های زیادی داشته باشد.

جلالی در خصوص تعویض بهادر عبدی در دقایق پایانی گفت: او بازیکن باتجربه‌ای است که به ما کمک کرده است.  در 5 بازی گذشته او در سه بازی به میدان رفته ولی باید در برخی از بازی‌ها با یک استراتژی به زمین برویم که تیم جوانی را به زمین بفرستیم. 

 

 

کد خبر : ۴۰۹۷۹۳