خبرگزاری کار ایران

منصور برزگر در گفت‌گو با ایلنا:

بهترین جانشین را برای رسول خادم انتخاب خواهیم کرد

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: باید در خصوص جانشینی رسول خادم منتظر پیشنهادات باشیم و با برگزاری جلسات متعدد بهترین فرد را برای جانشینی رسول خادم انتخاب کنیم.

منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی‌ آزاد در خصوص تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی کشتی رخ خواهد داد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: قبل از اعزام تیم ملی کشتی آزاد به رقابت‌های المپیک 2016 ریو، فدراسیون کشتی اعلام کرده بود که پس از المپیک در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تغییراتی رخ خواهد داد و رسول خادم دیگر به عنوان سرمربی ایفای نقش نخواهد کرد.

او ادامه می‌دهد: باتوجه به اینکه هنوز جلسه شورای فنی تشکیل نشده است چند گزینه مد نظر هستند. باید در این خصوص منتظر پیشنهادات باشیم و با برگزاری جلسات متعدد بهترین فرد را برای جانشینی رسول خادم انتخاب کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطرنشان می‌کند: رسول خادم پیش از این به عنوان سرمربی برای تیم ملی تصمیم گیری می‌کرد و بعد از این هم برای تیم ملی تصمیم گیری خواهد کرد ولی به عنوان رییس فدراسیون کشتی و اینکه بگوییم او از تیم ملی دور خواهد شد صحت ندارد. ما نمی‌توانیم شخصی مانند رسول خادم را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین فرد را برای جانشینی او انتخاب کنیم.

برزگر با اشاره به پتانسیل تیم‌های پایه کشتی آزاد و نقشی که سرمربی جدید برای معرفی کشتی‌گیران جوان بازی خواهد کرد، می‌گوید: نباید فراموش کنیم که کشتی‌گیرانی مانند حسن یزدانی و حسن رحیمی از تیم‌های پایه بالا آمدند و در المپیک توانستند به مدال دست پیدا کنند. تیم ملی کشتی آزاد دارای کمیته استعدادیابی است و هر کس که به‌ عنوان سرمربی آینده تیم ملی انتخاب شود به همین روند ادامه خواهد داد. کشتی و وزنه‌برداری همواره در المپیک برای ایران مدال کسب می‌کنند و به همین دلیل همیشه باید منتظر حضور چهره‌های جدید در آنها باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۰۹۶۴۸