خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: فردا برای سه امتیاز بازی می‌جنگیم/اطرافیان کی‌روش اخبار را به درستی به او نمی‌رسانند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در حال حاضر تیم بزرگی شده و در سراسر ایران هوادار دارد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم در مورد تیم ملی صحبت کنم که مقابل تیم چین بازی خوبی انجام داد. من بازی آنان را دیدم و متوجه شدم در 4،5 صحنه‌ای که توانستیم فرصت‌های جدی بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم مسعود شجاعی نقش عمده‌ای داشت و بسیار خوب بازی کرد اما در حال حاضر در حق این بازیکن کم‌لطفی می‌شود.

وی افزود: بازی ما با پرسپولیس هم از حساسیت خاصی برخوردار است چون تراکتورسازی در حال حاضر به یک برند تبدیل شده که در سراسر ایران میلیون‌ها هوادار دارد. پرسپولیس نیز تیم مردمی و بزرگی است که از همه لحاظ تیم بزرگی محسوب می‌شود.در چند روز گذشته روز فازهای تاکتیکی کار کردیم و در دیدار فردا نیز سعی می‌کنیم هافبک‌های پرسپولیس را از بازی خارج کنیم. آنها خیلی خوب پرس می‌کنند اما ما هم تراکتورسازی هستیم و در دیدار فردا برای 3 امتیاز می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تنها ایرادی که در حال حاضر هر 2 تیم نیز به آن مواجه هستند دور بودن از شرایط بازی است که کار را برای آنان سخت می‌کند.

قلعه‌نویی در مواجه شدن با سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر محل برگزاری این دیدار گفت: ترجیح می‌دهم در مورد این اتفاق صحبتی نداشته باشم. آماده نبودن استادیوم یادگار امام (ره) حدود 80 میلیون تومان به تیم ما ضرر زد و اگر در این استادیوم مقابل حریفان قرار می‌گرفتیم هواداران بیشتری هم می‌توانستند از بازی ما دیدن کنند.

وی با اشاره به تعطیلات طولانی‌مدت رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: در بازیکنانی که کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت کرده بود بازیکنان چندان زیادی از لیگ برتر ایران وجود نداشتند. تعطیلات لیگ برتر تأثیر زیادی در روند این مسابقات دارد اما ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و در دیدار فردا به دنبال 3 امتیاز هستیم. اردوهای طولانی‌مدتی که تیم ملی برگزار می‌کند برای لیگ برتر ما مضر است و به باشگاه‌ها نیز ضربات زیادی می‌زند. کی‌روش مربی بزرگی است و من امیدوارم با توجه به زحماتی که می‌کشد بتواند تیم ملی را به جام‌جهانی ببرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد هواداران تیمش گفت: ما دوست داشتیم در یادگار امام مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفتیم اما پرشورها با اخلاق‌ترین هواداران جهان هستند و مطمئناً در دیدار فردا مشکلی برای تیم حریف به وجود نمی‌آورند. امیدوارم آنان فردا به قدری به استادیوم بیایند که ما شرمنده آنان نشویم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: فوتبال برد و باخت دارد. ما تلاش خودمان را می‌کنیم اما نتیجه را به خدا می‌سپاریم. ما در حال حاضر امکاناتی را که سایر کشورها در اختیار هواداران قرار می‌دهند را در اختیار هوادارانمان نمی‌گذاریم اما همیشه با توجه به سایر کشورها استقبال به مراتب بهتری از بازی‌های لیگ برتر و ملی ما دارند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر داستان ائتلاف او و برانکو ایوانکویچ علیه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی گفت: هم من و هم برانکو ایران را دوست داریم. زمانی که من در تیم ملی حضور داشتم بهترین نتایج ممکن را گرفتم اما در آن زمان هم مشکلات زیادی داشتم اما من بدون قرارداد برای تیم ملی کشورم سرمربیگری کردم که هیچ آدم عاقلی این کار را انجام نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد:‌همه ما تا جایی که می‌توانستیم به تیم ملی کمک و از آن حمایت کردیم حتی برانکو در دیدار مقابل قطر برای حمایت از تیم ملی به استادیوم آزادی رفت اما اطرافیان کی‌روش اخبار را به درستی به او نمی‌رسانند. به کی‌روش توصیه می‌کنم که از مترجم خود استفاده بهتری کند و خبرهای غلطی که به دستش می‌رسد را باور نکند. همه ما دوست داریم که تیم ملی به جام‌جهانی برود و باید اجازه بدهیم که کی‌روش در آرامش به کار خود برسد. برانکو هم ایران را دوست دارد و در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

کد خبر : ۴۰۹۴۴۰