خبرگزاری کار ایران

کاظمی: شانس آوردیم توپ‌های گسترش فولاد گل نشد

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: نیمه اول را بد از دست دادیم و در همین نیمه خیلی شانس آوردیم که از آنها گل نخوردیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری گفت: شهادت امام محمد باقر را تسلیت می‌گویم. قبل از هرچیز یک تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال دارم زیرا باشگاه گسترش از یک زمین خاکی و غیرمناسب را  تبدیل به یک زمین خیلی خوب کرد اما مسئولان نمی‌توانند زمین‌های خوبی بسازند.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد بازی گفت: در مورد بازی باید بگویم نیمه اول را بد از دست دادیم. گسترش فولاد نیمه اول خوب بازی کرد و شانس آوردیم گل نخوردیم. در نیمه دوم به شرایط عادی‌مان برگشتیم. نرسیدن ای تی سی بازیکنان خارجی باعث ضرر تیم ما شد. حضور سعید دقیقی و چند بازیکن دیگر خیلی به تیم ما کمک کرد. داور هم قضاوت خوبی داشت.

او ادامه داد: تاکتیک ما در نیمه دوم تغییر کرد و در نیمه اول هم اشتباهم باعث شدکه این نیمه را از دست بدهیم و آنچه که فکر می‌کردیم نشد و شانس آوردیم که توپ‌های گسترش در نیمه اول گل نشد در نیمه دوم مالکیت توپ را داشتیم و خوب بازی کردیم.

کاظمی در مورد مصدومان تیمش گفت: در تعطیلات لیگ نرسیدن مجوز بازی بازیکنان خارجی و مصدومیت برخی بازیکنان باعث شد که از شرایط بازی دور بمانیم.

 

 

کد خبر : ۴۰۹۴۳۲