خبرگزاری کار ایران

بائرمن: قطر تیم خوبی است و ما انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: میزان امتیاز قطر خیلی کم بود و تیم ما در بحث دفاعی و حمله بسیار خوب کار کرد. انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم چون قطر تیم خیلی خوبی بود.

به گزارش ایلنا، درک بائرمن پس از برتری 81 بر 49 بسکتبال ایران مقابل قطر، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم تماشاگران با حضورشان در سالن حمایت بسیار خوبی از ما داشتند و باید از آنها قدردانی کنم. بازی اول تعداد تماشاگر خوبی به سالن آمد و این برای بازیکنان مهم بود.

وی ادامه داد: باید به تیمم تبریک بگویم، آنها خیلی خوب کار کردند، میزان امتیاز قطر خیلی کم بود و تیم ما در بحث دفاعی و حمله بسیار خوب کار کرد. انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم چون قطر تیم خیلی خوبی بود. تمام بازیکنان ما در 40 دقیقه دستوراتی تاکتیکی راد به‌خوبی  اجرا کردند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: بازیکنان ما توپ را به‌خوبی به گردش درآوردند از حالا باید به عراق فکر کنیم و مهم است بدون شکست دور مقدماتی را تمام کنیم.  خیلی مهم بود که به هر 12 بازیکن خود اعتماد کنیم و همه را به میدان بفرستیم، برای مثال میثم میرزایی می‌تواند بعد از حدادی به‌عنوان دومین بازیکن پست 5 باشد، اما سایر بازیکنان آن‌قدر خوب کار می‌کنند که او مجبور است در نیمکت بنشیند تا فرصت بازی به او برسد.

وی در مورد مصدومیت جمشیدی که گفته شاید در وسط مسابقات انگشتش جدا شود، گفت:اگر لازم نبود به او بازی نمی‌دادیم، تیم پزشکی گفته بود ریسکی برای بازی او وجود ندارد، جمشیدی باید بازی می‌کرد تا در ریتم مسابقه قرار بگیرد.

بائرمن در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت پست 3 راضی بودید، گفت: اوشین امروز در پست 3 خوب بود، او از خودگذشتگی انجام داد که در پستی که تاکنون بازی نکرده به میدان می‌رود، اما به نظر من وقتی بازیکنی در تیم ملی به میدان می‌رود در هر پستی که از او بخواهند باید بازی کند، به‌عنوان‌مثال در فوتبال آلمان ماریو گودسه در پستی به میدان آمد که تاکنون بازی نکرده، اما مجبور است.

سرمربی بسکتبال کشورمان درمورد عملکرد بهنام یخچالی در پست گارد رأس عنوان کرد: بهنام یک گارد رأس مدرن است و امروز خیلی خوب بود. او می‌تواند امتیاز خوبی را کسب کند و در حمله هم به سایر نفرات کمک کند. دو بازیکن پست یک ما میانگین سنی 22 سال دارند و نیاز است که میدان ببینند.

 

کد خبر : ۴۰۹۴۲۷