خبرگزاری کار ایران

ویسی: روی برد پیکان تمرکز کرده‌ایم/ تعطیلی لیگ خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی مقابل پیکان داریم و هر ۲ تیم به دنبال ۳ امتیاز بازی فردا هستند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار برابر پیکان اظهار داشت: به دنبال 3 امتیاز بازی فردا هستیم. این در حالی است که این 3 امتیاز برای تیم پیکان هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای پیروزی در بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و آماده ارائه یک بازی جوانمردانه هستیم.

وی تصریح کرد: در تعطیلات لیگ سعی کردیم نقاط ضعفمان را بررسی کنیم و همه تلاش خود را برای برطرف کردن این نقاط به کار می‌بندیم. پیکان هم از بازیکنان جوانی بهره می‌برد و نهایت تلاش‌شان را برای کسب امتیاز از اصفهان می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومان و محرومان این تیم در بازی فردا گفت: محروم نداریم ولی فرید بهزادی‌کریمی را به علت مصدومیت در بازی فردا در اختیار نداریم. احسان حاجی‌صفی روز گذشته با ما تمرین کرد و مشکلی برای بازی فردا ندارد.

ویسی درباره نوسانات تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های اول تا چهارم لیگ گفت: شرایط بازی‌ها متفاوت است و ممکن است بازیکنان هماهنگی کافی را نداشته باشند. مطمئناً تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی گفت: در دوران تعطیلات لیگ بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم و به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم. از بازیکنانمان راضی هستم و امیدواریم به رده‌های بالای جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تعطیلات به وجود آمده در لیگ برتر گفت: این تعطیلات در کل خوب نیست اما چون از قبل اعلام می‌شود باید هماهنگی خود را به دست آوریم تا بازیکنان در شرایط بازی قرار گیرند.

 

کد خبر : ۴۰۹۴۲۲