خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: حرفه‌ای نیست در کار کی‌روش دخالت کنم

سرمربی صبای قم بازی مقابل ذوب‌آهن را دشوار توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: بعد از بازی با پرسپولیس که باختیم به بازیکنان سه روز استراحت دادیم  و بعد اردویی 8 روزه به سرعین رفتیم. هدف ما از این اردو این بود که  بازیکنان را در این اردو و تمرینات بعد از آن از نظر روحی و روانی و بدنی آماده کنیم و اکنون دیگر بازیکنان ما آماده هستند تا در دیدار با ذوب آهن  عقب ماندگی را جبران کنند. ذوب آهن تیم خوبی است که ساختارش را از فصل گذشته حفظ کرده است و چند بازیکن هم به این تیم اضافه شده اند و برای یک تیم خیلی مهم است که شاکله‌اش را حفظ کند.

سرمربی صبا تاکید کرد: همیشه ذوب آهن فوتبال تاکتیکی ارائه می‌کند و ما هم سعی می‌کنیم فوتبالی تاکتیکی را مقابل این تیم ارائه کنیم.ذوب آهن دو دوره قهرمان جام حذفی شده است و با یک تیم خیلی خوب بازی داریم که فکر می‌کنم بازی فردا برای ذوب آهن هم سخت باشد زیرا بازیکنان جوان و آماده ای داریم و می‌خواهیم که بازی قابل قبولی ارایه کنیم.

مرفاوی در مورد جذب بازیکنان جدید و علت جدایی محمد اوسانی گفت: نفرات جدید سهمیه زیر 21 سال هستند حتی زیر 23 سال هم نیستند.ما روی اوسانی حساب می‌کردیم و نمی‌خواستیم او را از دست بدهیم ولی او کاری که می‌خواستیم انجام نداد؛ نه از نظر فنی و نه رفتاری، او ساز جدایی می‌زد. بازیکن باید ابتدا خودش را ثابت کند و بعد تقاضای دیگری بکند. ما مبلغ قراردادش را بعد از عقد قرارداد هم اضافه کردیم اما او دوست داشت انفرادی کار کند، نه کار تیمی. ما دوست داریم بازیکن کارتیمی بکند ولی او ساز خودش را می‌زد و کاری که از او می‌خواستیم انجام نداد. هنوز هم معتقدم از نظر فنی خوب است و مثل اول فصل به او اعتقاد داشتم اما نمی‌توانستیم بر روی اصول مان پا بگذاریم.

سرمربی صبا در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه صبا به خاطر مشکلات مالی سکته کرده گفت: خدا نکند برای رضا کشوری اتفاقی رخ بدهد . از نظر فنی روز به روز شرایط ما بهتر خواهد شد. مسئولان استان هم باید تلاش کنند. این تیم به نام استان قم است و استان قم هم این ظرفیت را دارد که بتواند یک تیم فوتبال را حمایت کند. تنها با بودن آقای کشوری نمی‌توان یک تیم را جمع و جور کرد و همه مسئولان باید حمایت کنند تا تیم صبا باشد.

مرفاوی در مورد حضور کی‌روش در بازی فردا مقابل ذوب آهن در قم گفت: اگر می‌خواهد بیاید این بازی را ببیند به او خوشامد می‌گویم و خوشحالم که او این بازی را نگاه می‌کند اما نمی‌توانم در تفکراتش دخالت کنم. اینکه بگویم چرا فقط لژیونرها را بازی می‌دهد اعتقاد خودش است و حرفه‌ای نیست که بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم اما حضورش را در قم به فال نیک می‌گیریم.

سرمربی صبا دراینکه شما گفته‌اید که بعد از دو بازی دیگر استعفا می‌دهید گفت: من کجا چنین حرفی زده‌ام مسایل حاشیه‌ای زیاد است و اگر به کسی گفته باشد می‌گویم و شهامتش را دارم که بگویم.

مرفاوی در مورد استفاده از بازیکنان قمی گفت: تلاش می‌کنم تیم موفق باشد و نمی‌توانم مسایل شخصی ام داشته باشم. همه باید کمک کنند تا تیم موفق شود. این مجموعه می‌تواند به فوتبال قم کمک کند و اگر این تیم موفق باشد تیم قم موفق می‌شود و پس اگر بازیکن قمی که بتواند به ما کمک کند صدرصد از او استفاده خواهم کرد. مسئله شخصی با کسی ندارم. بازیکن باید خود را در چارچوب تیمی قرار بدهد.

 

 

کد خبر : ۴۰۹۴۲۱