خبرگزاری کار ایران

سرمربی قطر در آستانه اخراج

رسانه های قطر از احتمال اخراج سرمربی اروگوئه‌ای عنابی‌ به خاطر کسب نتایج ضعیف خبر دادند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال قطر که همگروه ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است با هدایت کارینیو سرمربی اروگوئه ای خود در گام اول این رقابت ها نتایج ضعیفی را گرفت تا شایعاتی مبنی بر اخراج او شنیده شود.

قطری‌ها اولین بازی خود را مقابل تیم ملی کشورمان با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و دومین دیدار خود را در دوحه با یک گل مغلوب ازبکستان شدند.

روزنامه الرایه قطر امروز خبر داد: پس از کسب دو شکست در اولین گام در مقدماتی جام جهانی 2018 بسیار خواستار اخراج کارینیو شدند و فوساتی سرمربی کنونی الریان و بلماضی سرمربی لخویا را گزینه مناسب برای جانشینی او دانستند. اما در مقابل برخی از مسئولان فدراسیون قطر خواستار ادامه کار با کارینیو هستند زیرا معتقدند در این شرایط باید تمرکز تیم ملی حفظ شود و زمان تغییر نیست.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: فوساتی و بلماضی هر دو تجریه هدایت تیم ملی قطر را قبلا داشته اند و بازیکنان را خوب می شناسند و می توانند به عنابی‌ در ادامه مسیر به راه یابی جام جهانی 2018 کمک کنند. با این حال تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که فدراسیون قطر کارینیو را اخراج می کند یا با او ادامه همکاری می دهد.

 

کد خبر : ۴۰۹۲۹۶