خبرگزاری کار ایران

نشست سفیر کره جنوبی با مسئولان فدراسیون فوتبال

تاج: ایران و کره استحقاق صعود به جام جهانی را دارند

رئیس فدراسیون فوتبال در نشستی که با سفیر کره جنوبی در ایران داشت اعلام کرد تیم‌های ملی این دو کشور استحقاق صعود به جام جهانی را دارند.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نشستی با حضور مهدی تاج، علیرضا اسدی، حمیدرضا آصفی و امید جمالی با کیم سونگ‌هو، سفیر کره جنوبی در تهران برگزار و در خصوص دیدار ایران - کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 بحث و تبادل‌نظر شد.

در ابتدای این نشست مهدی تاج ضمن معرفی اعضای حاضر در جلسه گفت: بدون شک ارتباط ما با کره جنوبی به فوتبال ایران کمک به‌سزایی می‌کند و از همکاری دو فدراسیون برای پیشرفت و توسعه فوتبال استقبال می‌کنیم. فدراسیون فوتبال آماده هرگونه همکاری با این کشور را دارد و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقه ایران - کره جنوبی فراهم می‌کند. همچنین ما در آن روز میزبان دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و تایلند نیز هستیم که پیش‌بینی‌های لازم نیز برای این دیدار فراهم خواهد شد.

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: به‌نظرم بهترین تیم‌های این گروه ایران و کره جنوبی هستند و امیدوارم هر دو تیم از گروه خود صعود کرده و به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کنند، چراکه استحقاق این صعود را دارند.

تاج در پایان گفت: امیدوارم با همکاری‌های دو جانبه ایران و کره جنوبی شاهد روند پیشرفت فوتبال هر دو کشور باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۰۹۲۳۸