خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان:‌ امیدوارم مقابل نفت تهران نمایش خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که تیم‌های لیگ برتری متأثر از تعطیلات این مسابقات در هفته پیش رو از شرایط ایده‌آل دور خواهند بود.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر در خصوص وضعیت تیمش گفت: بازی پنجم ما پس از وقفه‌ای که به‌وجود آمد، شرایط را برای ما سخت‌تر خواهد کرد. مطمئناً‌ همه تیم‌ها در این هفته از شرایط ایده‌آل به‌دور خواهند بود. نفت تیم بزرگی است، تیمی که خودم با آن به لیگ برتر صعود کردم و در آینده به آسیا هم صعود کرد و خوشحالی اهالی فوتبال را به‌دنبال داشت.

دست نشان گفت: وضعیت نفت این فصل بهتر شده، چون از مربی بزرگی که افتخار همه ایرانی‌هاست، استفاده می‌کند. قطعاً دایی شرایط نفت را بهتر کرده، اما تیم ما هم جوان و بسیار باانگیزه است. امیدوارم فردا هم بتوانیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و با نتیجه خوب دل مردم آبادان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اظهارات علی بداوی علیه حسن هوری، کاپیتان تیمش گفت: عادل فردوسی‌پور برنامه خوبی دارد که در آن برخی مربیان و بازیکنان سوژه‌های خوبی دست مردم می‌دهند. بداوی همیشه این صحبت‌ها را انجام می‌دهد و این بار هم حرف‌هایش را تکرار کرد. البته من صحبت‌های او را علیه هوری نشنیدم و فقط آخر برنامه شنیدم که او در حال عذرخواهی کردن است. برای خود من هم عجیب بود که چطور پس از 10 دقیقه عذرخواهی کرد. او روحیه خوزستانی خودش و عرق به نفت آبادان را نشان داد!

دست‌نشان درباره نتایج تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل کرد و یک برد و یک تساوی بد نبود، اما قطعاً خود کی‌روش  هم از عملکرد فنی تیم ملی راضی نیست. با داشتن این مربی و لژیونرهای خوب، انتظار ما و مردم بیشتر از این‌هاست. امیدوارم در آینده بتوانیم شرایط‌مان را بهبود بخشیده و بازی‌های بهتری از تیم کی‌روش ببینیم. در بازی با چین هم من اعتقاد دارم مردم و کارشناسان راضی نبودند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش از تعطیلات بهره‌ای برده است یا نه، تأکید کرد: ما برنامه‌های زیادی داشتیم، اما باتوجه به مشکلات مالی باشگاه، تغییراتی در آن به‌وجود آوردیم. مدیریت باشگاه سخت در تلاش است تا امکاناتی را برای ما فراهم کند و ما نیز تا حدودی او را همراهی کردیم. ما با تیم‌های لیگ دسته دوم و سوم بازی کردیم که تا حد خواسته‌مان، ما را تحت‌ِفشار گذاشتند، اما از لحاظ تاکتیکی نتوانستیم از این بازی‌ها استفاده کنیم. البته هدف ما این بود با این بازی‌ها آمادگی‌مان را حفظ کنیم و به آینده تیم‌مان امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چرا تیم‌های نفتی که یکی از سرمایه‌های مملکت است با مشکل مالی مواجه هستند، گفت: من از ساختار مدیریتی باشگاه‌های زیر پوشش نفت بی‌اطلاع هستم. ان‌شاءالله که وزارت نفت کمک می‌کند، وضعیت این باشگاه‌ها بهتر شود. صنعت نفت تیمی است که مردم آبادان عاشق آن هستند و در سخت‌ترین شرایط هم تیم را همراهی کرده‌اند. من خودم به‌عنوان یک شمالی، زمانی که در شهر خودم بودم نیز آبادان را دوست داشتم. بازیکنان این تیم تکنیکی و بسیار احساسی هستند و آرزو می‌کنم مشکلات مالی این تیم هم حل شود.

 

کد خبر : ۴۰۹۲۱۴