خبرگزاری کار ایران

اعزام جاور به رقابت‌های قهرمانی آسیا

با تصمیم کادر فنی و بررسی میزان آمادگی مهسا جاور در تمرین صبح امروز، این قایقران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.

 به گزارش ایلنا، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا 19 تا 23 شهریورماه در شهر شیاچن کشور چین برگزار می‌شود و تیم ایران در بخش بانوان و آقایان با ترکیب 16 قایقران عازم این رقابت‌ها خواهد شد.

مهسا جاور در تکنفره سنگین وزن بانوان، خشایار عباس آبادی در تکنفره سنگین وزن مردان، نازنین ملائی در تکنفره سبک وزن بانوان، عاقل حبیبیان در تکنفره سبک وزن مردان،  نازنین رحمانی و پریسا احمدی در دونفره سنگین وزن بانوان، مجتبی شجاعی و سیاوش سعیدی در دونفره سنگین وزن مردان، پریسا احمدی، فرحناز عشقی، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی در چهارنفره سنگین وزن بانوان، امیر آقازاده، مسعود فتحی، علی شاه محمدنیا و بهمن نصیری در  چهارنفره سنگین وزن مردان نفرات اعزامی به این مسابقات هستند و ساعت 22 امشب تهران را به مقصد چین ترک خواهند کرد.

پیش از این افشین فرزام، سرمربی تیم روئینگ بانوان اعزام مهسا جاور را مشروط به آمادگی این ورزشکار اعلام کرده بود. مهسا جاور پس از بازگشت از المپیک از هفته گذشته به اروی تیم ملی اضافه شد و قرار بود که کادر فنی امروز تصمیم نهایی خود را برای حضور این ورزشکار اعلام کنند.

سرمربی تیم ملی روئینگ پس از انجام تست روز گذشته و صبح امروز این ورزشکار، از آمادگی جاور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

 

کد خبر : ۴۰۸۲۰۰