خبرگزاری کار ایران

شکست سنگین نفت تهران مقابل ذوب‌آهن

دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در نهایت ذوبی‌ها با ۴ گل به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، تیم نفت از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) در یک بازی تدارکاتی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت.

در نیمه اول این بازی که پشت درهای بسته انجام شد، تیم نفت تهران چند موقعیت خوب گلزنی را هدر داد. بازیکنان نفت به رغم اینکه تمرینات بدنسازی فشرده‌ای داشتند، در این بازی در چند صحنه خطرساز ظاهر شدند، اما با کم‌دقتی و بدشانسی در ضربات آخر به گل نرسیدند.

مرتضی تبریزی در نیمه اول یکبار روی ضدحمله برای تیمش گلزنی کرد و بار دیگر نیز موفق به گلزنی شد تا تیمش در نیمه اول با دو گل راهی رختکن شود. مربیان هر دو تیم در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب اصلی داشته و نفرات جدیدی را به میدان فرستادند.

یحیی گل‌محمدی که به‌دلیل بیماری ویروسی و عفونت ریه تا دیروز (شنبه) در بیمارستان بستری بود و پزشکان یک هفته استراحت مطلق را برای وی تجویز کرده‌اند در این بازی غایب بود و مجتبی حسینی دستیارش هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت.

دایی در نیمه دوم از دو بازیکن تستی خارجی و یک مدافع تستی ایرانی هم استفاده کرد. در این نیمه نیز تیم ذوب‌آهن توسط یاسر فیضی به دو گل دیگر دست یافت و در نهایت به برتری 4 بر صفر رسید. دایی در پایان بازی درباره نفرات تستی خارجی و ایرانی اعلام کرد آنها را نپسندیده و دیگر در تمرینات شرکت نکنند.

کد خبر : ۴۰۷۹۰۹