خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: کارشناسان درباره کمیته اظهارنظر نکنند

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از کارشناسان داوری که در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کنند خواست که درباره کمیته و دپارتمان داوری اظهارنظر نکنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس یک روزه ناظران لیگ برتر فوتبال گفت: پیشرفت و توسعه داوری منوط به توجه ناظران است. ضمن تقدیر و تشکر از عسگری و عنایت و با توجه به مسئولیت کامرانی‌فر به عنوان رئیس دپارتمان قرار شد سیستم الکترونیکی برای ناظران داوری اجرا شود، به همین منظور این کلاس را تشکیل دادیم. با توجه به تجربیات و سوابق کامرانی‌فر در میادین بین‌المللی و اینکه دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته، امیدوارم این تغییرات برای داوران و ناظران مثمر ثمر باشد و گام‌های بزرگی نیز در این راه برداشته شود.

رئیس کمیته داوران در ادامه بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کلاس این است که ناظران باید همراه تیم داوری باشند. آنها وظایف سنگینی را قبل، حین و پایان مسابقه دارند. درخواستم از ناظران این است که ضمن انجام وظایف خود با کمیته داوران همراه باشند. همچنین از عزیزانی که به عنوان کارشناس داوری در رسانه ها حضور پیدا می‌کنند، خواهش می‌کنم فقط در مسائل داوری کارشناسی کنند و در رابطه با کمیته، دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال اظهار نظر نکنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج تشکر می‌کنم. به دلیل اینکه امسال شاهد رویکرد متفاوتی در مقوله داوری بودیم و با همکاری دپارتمان داوری حرکت‌های مثبتی را پیش از شروع فصل آغاز کردیم.

 

کد خبر : ۴۰۷۸۳۲