خبرگزاری کار ایران

حدادی برنگردد، وثیقه‌اش به اجرا گذاشته می‌شود

حدادی وضعیتی مشابه مهرداد پولادی پیدا کرده و بعد از پادرمیانی‌ها برای حضور در یک تورنمنت مهم حاضر به بازگشت نشده است.

به گزارش ایلنا، یک هفته دیگر هم گذشت ولی باز هم از احسان حدادی خبری نیست. عده‌ای  اعتقاد دارند که حدادی برای فرار از اجرای حکمی که پیش از المپیک برای او درنظر گرفته شده دیگر به ایران برنمی‌گردد. با توجه به حد ۱۰۰ ضربه‌ای شلاق و همچنین حکم تبعید این احتمال دوم خیلی هم دور از واقعیت نیست. 

حدادی قبل از این که در بازی های المپیک شرکت کند، درگیر یک پرونده خاص شد. هر چند سعی مسئولان ورزش و خانواده او این بود که این موضوع رسانه‌ای نشود اما حضور او در دادگاه از چشم نمایندگان رسانه دور نماند.

قبل از بازی‌های المپیک حکم او صادر شد و قرار این بود که حدادی به یکی از شهرهای دور افتاده تبعید شود اما نزدیک بودن المپیک و این که حدادی شانس بالای کسب مدال داشت کمیته ملی المپیک را مجاب کرد تا پادرمیانی کند و اجرای حکم به بعد از المپیک موکول شود. با این حال حدادی وضعیتی مشابه مهرداد پولادی پیدا کرده و بعد از پادرمیانی‌ها برای حضور در یک تورنمنت مهم حاضر به بازگشت نشده است. بعد از طولانی شدن این اتفاق وکیل شاکی حدادی تهدید کرده است که اگر این ورزشکار تا هفته آینده به ایران بازنگردد وثیقه او به اجرا گذاشته خواهد شد.

همچنین به گفته وکیل شاکی احسان حدادی، موکل او حاضر نیست با دریافت هیچ مبلغی رضایت بدهد و فقط اجرای حکم را در مورد احسان حدادی می‌خواهد. 

 

کد خبر : ۴۰۷۷۷۷