خبرگزاری کار ایران

ساکت: دژاگه به‌زودی تمریناتش را آغاز می‌کند

مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت: تمامی شرایط را برای تیم ملی فراهم کرده‌ایم تا بازیکنان در بهترین وضعیت تمرینات خود را انجام دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت که همراه تیم ملی به چین سفر کرده است، درباره شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل چین گفت: خوشبختانه تیم ملی در وضعیت مناسبی قرار دارد و از بدو ورود به چین تمامی شرایط برای حضور، برگزاری تمرین و در نهایت مسابقه، آماده است. نماینده فدراسیون به همراه علمایی، نماینده سفارت ایران در چین هم در شهر شن یانگ حضور داشته و سعی بر فراهم کردن بهترین شرایط وامکانات برای تیم ملی فوتبال دارند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری اردوی ایتالیا و دیدار مقابل قطر، فدراسیون پیش‌بینی حضور کاروان ایران در جایگاه CIP را فراهم کرد تا بازیکنان با پرواز چارتر به چین سفر داشته باشند. در طول زمان پرواز نیز امکانات ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شد و تمامی آنها از صندلی‌های فرست کلاس برای استراحت استفاده کردند تا با حضور در چین بدون خستگی برنامه‌های مدنظر کادر فنی و خود را پیگیری کنند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی خاطر نشان کرد: چند روز زودتر نماینده فدراسیون در شهر شن یانگ حضور داشت و امکانات، هتل و شرایط را برای بازیکنان فراهم کرد و ضمن اینکه آشپز ایرانی نیز در کنار ملی‌پوشان حضور دارد تا از لحاظ تغذیه بازیکنان با مشکل مواجه نشوند. در واقع تلاش فدراسیون بر این است که تمامی امکانات را برای تیم ملی فراهم کند تا این تیم در مسیر جام جهانی عملکردی موفق داشته باشد.

ساکت از استقبال بالای هواداران ایرانی حاضر در چین خبر داد و گفت: خوشبختانه تیم ملی با استقبال خوب هواداران در این کشور روبه‌رو شد. با توجه به اینکه محدودیت برای در اختیار داشتن بلیت بازی داریم، سفارت در سایت خود اقدام به فراخوان کرده و از هواداران خواسته تا ثبت‌نام کنند. برخی از تماشاگران مسیرهای 500 کیلومتری و بعضاً هزار کیلومتری را برای حضور در شهر شن یانگ طی کرده‌اند تا حمایت خود را از تیم ملی فوتبال داشته باشند که این امر جای خوشحالی و تشکر دارد.

وی از برگزاری نشست‌های هماهنگی با نماینده سفارت ایران در چین خبر داد و گفت: نماینده سفارت ایران در چین از زمان ورود تیم ملی در هتل مستقر شده و هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد شرایطی مناسب انجام داده است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی درباره وضعیت ملی‌پوشان اظهار داشت: خوشبختانه تمامی بازیکنان آماده هستند و روز گذشته تمرین ریکاوری خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. اشکان دژاگه نیز به‌دلیل کشیدگی عضله‌اش زیر نظر کادر پزشکی تحت درمان است و به زودی تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

کد خبر : ۴۰۷۶۰۵