خبرگزاری کار ایران

هاشمی نسب در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتار نکونام را تایید نمی‌کنم/ به راه انداختن حاشیه بیشتر مواقع به ضررمان تمام می‌شود

مدافع‌ اسبق تیم ملی ایران می‌گوید: برای رسیدن به جام‌جهانی، زیبا بازی کردن ملاک نیست و باید به دنبال کسب نتیجه باشیم.

مهدی هاشمی نسب، ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران، در خصوص بازی ایران و قطر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مهم سه امتیاز بازی بود که به آن دست یافتیم. برای رسیدن به جام‌جهانی خوب بازی کردن ملاک نیست اما اگر بخواهیم در بازی‌های آینده به این شکل بازی کنیم قطعا برای کسب نتیجه به مشکل بر خواهیم خورد.

وی افزود: تیم قطر در حفظ توپ و ایجاد موقعیت بسیار بهتر از ما عمل کرد و می‌توانست پیروز مسابقه باشد اما بازی در جو ورزشگاه آزادی و حمایت 80هزار تماشاگر از تیم ملی ایران، کار را برای آنها سخت کرد و همانطور که مشاهده کردید در پایان بازی دروازبان تیم قطر تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفت و با اشتباهی که انجام داد، راه راه برای پیروزی تیم ملی ایران هموار کرد.

هاشمی نسب در خصوص رفتار جواد نکونام در کنار زمین نیز گفت: جواد کاپیتان تیم ملی و بازیکن بزرگی بود.با توجه به شناختی که از نکونام دارم، من هم مانند دیگران از رفتار او کنار زمین تعجب کردم. شاید علت این رفتار را باید در گذشته و زمانی که جواد در قطر بازی می‌کرد جستجو کنیم. اما در هر حال این رفتار را تایید نمی‌کنم. ایجاد حاشیه همیشه کمک‌ حال ما نیست و در بیشتر اوقات به ضرر تیم ما تمام می‌شود. معتقدم قطری‌ها از هم‌اکنون منتظر بازی در دوحه هستند تا با ایجاد حاشیه به نوعی درصدد تلافی باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با اشاره به بازی ضعیف رضاییان، حاج صفی و طارمی، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر این بازیکنان به شرایط بازی بازگردند و در ادامه راه به تیم ملی کمک کنند.

 

کد خبر : ۴۰۷۳۷۸