خبرگزاری کار ایران

هت تریک برانکو؛ رضاییان هم به پرسپولیس بازگشت

بار دیگر در دوئل برانکو و تصمیمات باشگاهی این مسئولان باشگاه بودند که توانستند خواسته‌های خود را عملی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ در نهایت جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس قطعی شده و رامین رضاییان توانست با خروج نام او به پرسپولیس برگردد. اتفاقی که از همان ابتدا قابل پیش‌بینی بود. حتی همان زمانی که برانکو در مصاحبه‌های متعددی اعلام کرد رضاییان را نمی‌خواهد و مسئولان باشگاه هم بی اعتنا نشان می‌دادند مشخص بود که اتفاق دیگری در راه است و در سکوت رسانه‌ای اقداماتی برای بازگشت این بازیکن انجام خواهد شد.

این اتفاق طبق پیش‌بینی‌ها افتاد و بار دیگر در دوئل برانکو و باشگاه این مسئولان باشگاه بودند که توانستند خواسته‌های خود را عملی کرده و حرفشان را به کرسی بنشانند. بحث طارمی و رضاییان و بازیکنان اوکراینی هت‌تریک پرسپولیسی‌ها در راضی کردن برانکو بود. جالب است که حتی در مورد این که کدام بازیکن باید از لیست خارج شود هم در نهایت نظر مسئولان باشگاه عملی شد. برانکو، گولچ را نمی‌خواست اما پرسپولیسی‌ها مجبور شدند به خاطر قرارداد بالای این بازیکن ساسان انصاری را جانشین او کنند تا از لیست پرسپولیس خارج شود.

البته این تصمیماتی است که رسانه‌ای شده و همگان از آن اطلاع دارند و مشخص نیست که چه اتفاقات دیگری در این مورد افتاده و برانکو چند بار دیگر در برابر خواسته‌های طاهری و مسئولان باشگاه کوتاه آمده است اما با حضور رضاییان به خصوص بعد از مصاحبه‌های برانکو مبنی بر مخالفت با بازگشت این بازیکن، جایگاه سرمربی پرسپولیس در میان بازیکنان و تیم کم‌اقتدارتر از همیشه خواهد شد. اتفاقی که شاید در طول فصل و در مواقع بحرانی لیگ ضربه‌ای سنگین به پرسپولیس بزند. 

 

 

 

کد خبر : ۴۰۷۳۱۶