خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که سه بازیکن این تیم غایب بودند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز محسن کریمی، ارشیا بابازاده و فرشید باقری حضور نداشتند.

مجتبی حقدوست که از سوی باشگاه استقلال اعلام شده به استقلال پیوسته است، در تمرین امروز حاضر شد و زیر نظر استیو جونز به تمرین پرداخت.

بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز حاضر بوده و از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی را تماشا کردند.

 قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان با مهدی رحمتی، میثم مجیدی و تعداد دیگری از بازیکنان تنیس فوتبال بازی کرد.

یعقوب کریمی امروز به‌صورت انفرادی تمرین کرد و به دویدن دور زمین پرداخت.

هنگامی که بازیکنان توسط علیرضا منصوریان دور زمین جمع شده بودند، وی از آنها خواست تا به مناسبت تولد یعقوب کریمی برای این بازیکن دست بزنند.

بختیار رحمانی امروز با دختر کوچکش به محل تمرین آمده بود. دختر بازیکن تیم استقلال لباس یک‌دست آبی به تن داشت و توجه همه همبازیان رحمانی را به خاطر شیطنت‌هایی که در تمرین با توپ انجام می‌داد، جلب کرده بود.

* دقایقی از تمرین استقلال نگذشته بود که 5 کودک نابینا در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و قصد دیدار با منصوریان و بازیکنان این تیم را داشتند. آنها هنگامی که در جمع تعدادی از اعضای کادر فنی حضور پیدا کرده بودند، درخواست جالبی از آنها داشتند. یکی از این کودکان نابینا گفت ما از نیشابور آمده‌ایم و نمی‌توانیم ببینیم، ‌اما وریا غفوری را خیلی دوست داریم و البته می‌دانیم امید ابراهیمی یکی از بزرگان تیم ما است، فقط من یک خواهش دارم که از طرف همه کودکان نابینا می‌گویم، خواهش می‌کنم این بار دیگر دربی را ببرید. این کودکان نابینا پس از پایان تمرین استقلال با سرمربی و بازیکنان این تیم عکس یادگاری انداختند.

محمدرضا کسرایی مدیر سازمان بین‌الملل سازمان لیگ امروز به‌صورت اتفاقی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود. وی قصد داشت برای هماهنگی امور تمرینات تیم ملی قطر به زمین شماره یک برود، ولی ظاهراً زودتر از اعضای این تیم به ورزشگاه آزادی رسید و به همین علت به محل تمرین آبی‌پوشان آمد.

 

 

کد خبر : ۴۰۶۷۸۶