خبرگزاری کار ایران

گزارش آخرین تمرین تیم ملی ایران قبل از بازی با قطر

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از دیدار با قطر عصر امروز در زمین تمرینی مجموعه پژوهشگاه نفت تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای اولین دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل قطر آماده می‌کند، از ساعت 18 امروز آخرین تمرین خود قبل از این دیدار را با حضور 25 بازیکن در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کرد.

کی‌روش فردا باید نام 23 بازیکن را برای دیدار با قطر معرفی کند که به نظر می‌رسد سعید آقایی و محمد انصاری که امروز هنگام گرم کردن از سایر بازیکنان به صورت جداگانه تمرین می‌کنند، در بین این نفرات باشند.

اتوبوس تیم ملی ساعت 18 وارد مجموعه پژوهشگاه شده و بازیکنان با لباس‌های جدید تمرینی آدیداس رنگ زرد یک به یک وارد زمین شدند.

به دلیل اینکه آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با قطر امروز برگزار می‌شود، امروز خبرنگاران زیادی ازجمله خبرنگاران خارجی در تمرین تیم ملی حضور دارند و تمرین را مورد پوشش قرار می‌دهند.

قبل از آغاز تمرین سردار آزمون و افشین پیروانی دقایقی با هم صحبت کردند .

قبل از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود بازیکنان در سه گروه به بازی آقاوسط مشغول شدند که در یکی از گروه‌ها که رضائیان،‌ طارمی،‌ آزمون،‌ عزت‌اللهی، جهانبخش و پورعلی گنجی قرار داشتند، سروصدای زیادی به وجود آمده و این دسته از بازیکنان که معمولاً هر روز در یک گروه قرار دارند علیه یکدیگر کری می‌خواندند و جالب اینکه در یک صحنه جهانبخش با قسم خوردن سعی داشت سایر بازیکنان را متقاعد کند که دچار اشتباه نشده است. نکته جالب اینکه هر بازیکن که اشتباه می‌کرد سایر بازیکنان یک تونل تشکیل داده و بازیکن خاطی را در بین آن گذاشته و بقیه او را کتک می‌زدند.

 بازیکنان قبل از آغاز تمرین بر روی پیراهن‌های خود GPS پوشیده تا آمادگی جسمانی‌ آنها به طور کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد.

کی‌روش پس از دقایقی بازیکنان را به دور خود جمع کرده و دو بار از آنها پرسید برای بازی فردا آماده هستند یا خیر، که بازیکنان با گفتن کلمه YES آمادگی خود را به رخ کشیدند.

از همان ابتدای کار دروازه‌بانان که لباس‌شان هم‌رنگ بازیکنان بود از سایرین جدا شده و کارهای تخصصی دروازه‌بانی انجام دادند. سایر بازیکنان در بخشی از زمین به دو گروه تقسیم شده، استارت‌های کوتاه و بلند انجام داده که در این بخش انصاری و آقایی به بازیکنان اضافه شدند.

تیم ملی ایران فردا شب از هفته اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی درساعت 21 به مصاف قطر خواهد رفت.

 

کد خبر : ۴۰۶۷۶۷