خبرگزاری کار ایران

نصرتی: جام‌جهانی از فردا برای ایران شروع می‌شود/ امیدوارم ورزشگاه آزادی جای خالی نداشته باشد

مدافع اسبق تیم ملی‌ ایران معتقد است تیم ملی قطر بازیکنان خطرناکی دارد.

محمد نصرتی، ملی‌پوش اسبق تیم ملی ایران در مورد بازی فردای ایران و قطر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: جام‌جهانی از فردا برای ایران شروع می‌شود و رسانه‌ها و مطبوعات ورزشی باید به خوبی این بازی را پوشش دهند. بازی با قطر برای ایران خیلی مهم است و امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی جای خالی نداشته باشد.

نصرتی با بیان اینکه تیم ملی قطر تغییرات زیادی داشته است،گفت: تیم ملی قطر قبلا از بازیکنان آفریقایی استفاده می‌کرد اما در حال حاضر چند بازیکن از آمریکای جنوبی را در اختیار دارد. سباستین سوریا بازیکن اروگوئه‌ای این تیم بسیار خطرناک است. «تاباتا» هم بازیکن بسیار خطرناکی است و روی ضربات ایستگاهی مهارت زیادی دارد. بازیکنان ما باید حواسشان را جمع کنند تا خطای بی مورد انجام ندهند.

مدافع اسبق تیم ملی ایران درباره شرایط ملی‌پوشان کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی ایران هم شرایط بسیار خوبی دارند. من با چند بازیکن تیم ملی در ارتباطم و می‌دانم بچه‌ها روحیه خوبی برای این بازی دارند.

وی ادامه داد: ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد. سردار آزمون البته چند وقتی است بازی می‌کند و به نظر من او هم تجربه خوبی کسب کرده است.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا خاطره خاصی از بازی با با قطر دارد یا خیر، گفت:‌ یک بازی در مقدماتی جام‌جهانی بود که ما آن بازی را سه بر دو بردیم. این بازی خاطره خوبی برای من داشت چرا که بازی حساسی بود.

بازیکن جدید ماشین‌سازی تبریز در خصوص پیوستنش به این تیم، گفت: گسترشی‌ها به من لطف داشتند و اجازه دادند با تیم گسترش تمرین کنم. در جسله آخری که با مسئولان گسترش فولاد داشتم متوجه شدم آن اشتیاق و علاقه برای ماندن من وجود ندارد بنابراین تصمیم گرفتم پیشنهاداتم را بررسی کنم.  مسئولان ماشین‌سازی به من اعتماد کردند و در نهایت به این تیم پیوستم.

 

کد خبر : ۴۰۶۷۱۵