خبرگزاری کار ایران

محسن خلیلی: اقتدار برانکو باید حفظ شود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است حفظ اقتدار کادرفنی اولویت اول در دنیای حرفه ای فوتبال است.

محسن خلیلی بازیکن سابق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس گفت: در دنیای حرفه‌ای فوتبال اصل اول حفظ اقتدار و دیسیپلین سرمربی است. اگر خدشه‌ای به جایگاه سرمربی تیم وارد شود لطمات جبران ناپذیری به پرسپولیس وارد می‌شود.

وی افزود: رضاییان بازیکن خوبی است و برای تیم زحمات بسیاری کشیده است اما هواداران پرسپولیس و مدیریت این باشگاه باید به نظرات کادرفنی احترام بگذارند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی تیم ملی با قطر نیز گفت: با وجود سرمایه گذاری گسترده تیم‌های حاشیه خلیج فارس و به خدمت گرفتن بازیکنان چندملیتی، این تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده اند اما با این وجود هنوز سطح این تیم‌ها و به ویژه تیم قطر با تیم ایران و استاندارد‌های روز دنیا فاصله دارد.

خلیلی با اشاره به ناهماهنگی‌های به وجود آمده بین کادرفنی تیم ملی و بعضی باشگاه‌های لیگ برتری درباره تعطیلی لیگ نیز اینگونه واکنش نشان داد: امیدوارم این مشکلات خللی در عملکرد تیم ملی ایران به وجود نیاورد و البته باشگاه‌ها نیز از این تعطیلات آسیب نبینند. به نظرم در این مورد باید طوری برنامه‌ریزی شود که هم منافع تیم ملی و هم منافع باشگاه‌ها تامین شود.

کد خبر : ۴۰۶۰۷۷